M&guttane Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har for 3 sekunder siden testet positivt- kan ikke skjønne det...skjelver enda...Begge to ble kjempe positive... Sender masse babystøv til dere jenter...**********************************
tullemor79 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer så masse!!! Håper jeg følger etter snart...
Endaenbabyønskes Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Takk for babystøvet! Gratulerer så mye! Kos deg!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer:D hadde dere prøvd lenge? Lykke til fremover:D:D
Baby-i-magen Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 gratulerer så mye:) selv lykkelig gravid i uke 20:)
M&guttane Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2008 Tusen takk!!!!!!!!! Vi har prøvd siden august/september. Prøver å tenke om jeg har noen "oppskrift" som kan hjelpe dere andre- men tror ikke jeg har det. For jeg har egntlig vanligvis stabil syklus- mens sist periode var jeg fire dager forsinket så har egentlig vært litt forvirret denne perioden. Vi hadde "kun" sex EL uka- så det funket jo..kanskje annen hver dag ca... Ellers så kjøpte jeg noen vitaminer til oss begge etter nyåret. Han har siden da spist omega 3, sterke C vitaminer og selen og zink. Jeg har spist Gravitamin, omega 3 og, selen og zink. Tror ikke det hadde noen innvirkning siden det ikke er så lenge siden vi startet på dem... Ellers så hadde jeg litt mørk farge på papiret mandag, var sikker på at det var mensen som kom...Ellers så er jeg øm i puppene- men det er jeg bestandig før mensen. Og kjenner en slaks rar følelse nede på venstre side- men er så liten at jeg ikke hadde kjent den hvis jeg ikke var veldig bevist at jeg har IKM i går/dag... Lykke til alle sammen!!
Venter på 3_de spire Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 GRATULERE SÅ MASSE!!!!!!!!!!! Lykke til videre!! Suger til meg babystøv ooooo
Truseprinsesse Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer så mye. Må være en deilig følelse du har nå. Lykke til videre med den voksende magen!! :D:D
M&guttane Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2008 Takk- tror ikke jeg har skjønt det helt enda....ingen av oss. Måtte stikke å kjøpe en CB digital- sto GRAVID der også... Tre tester må jo være å stole på
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Wow! Gratulerer så mye!!! :-D sååå mange som tester positivt for tiden! det er jo så koselig =D
M&guttane Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. januar 2008 Hei jenter, Kom plutelig på at jeg hadde glemte å fortelle at jeg før EL drakk salvie tea, både jeg og mannen. Vet ikke om det hadde noen invirkning- men vi ble jo gravide...Var første pp vi drakk tea´en... Måtte bare skrive det nå som jeg kom på det... Nok en gang sender jeg masse babystøv til dere **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå