2SmåTroll Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Magen bare eksplodere her nå jo. Begynte til og med og merke at det nesten var litt vannskelig og bøye seg. Flere med store mager tidlig? Håper det bare er en, så ikke flere på ultralyden i alle fall Kan jo hende det roer seg litt ned her da.
Baby-i-magen Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 ser du har termin tod ager før meg,jeg har 11:) og jeg har også blitt ganske stor, sliter med og komme meg opp av sofan ja he he:) puster og peser vær gang:) gan blitt ganske stor ja,og bare halveis. selv gravid med andremann,og er selv 25:)
2SmåTroll Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 andremann her, og er 28 år Gammel er din første da? jeg har ei tulle på 3 år.
mamma sin kompis Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Hehe, ja her har megen eksplodert de siste 14 dagene. Ser ut som jeg er iallefall 30 uker Ikke noe særlig til å ligge på magen lenger. Er andre gangs, og er 26 år Har termin den 14. juni Kjenner dere mye liv?? Er en dag av hvert her. Lavt nede i magen, særlig til den ene siden.
2SmåTroll Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 har termin 14 juni selv, ble forandret etter ul. Men har forandret det på min side da, men vet ikke hvordan jeg forandrer det på terminlista. Jeg kjenner ikke mye liv. ganske så stille. hender jeg kjenner det da. men blir vel mer etter hvert
orkidee* Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Hei jeg har termin 10/6 og magen kom over natten ved juletider, har ikke lagt på meg mer enn mellom 1 og 2 kg men magen har est ut. Jeg er 32år og har en 10åring fra før, så jeg starter litt pånytt føler jeg. Babyen sparker og kravler og vrir seg i ett så det er mye liv nå. (kjente det første gang i uke 14 men bare såvidt, men det er vel bare en uke siden det ble "alene hjemme fest" i magen.. Vet det bare er en har tatt ul 5 ganger pga blødninger tidligere, + at det er prøverør baby. (Da følges det med argusøyne..)
mine små alver... Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Se på min profil......jeg ser jo sprekkferdig ut.Folk får hakeslepp når jeg sier at termindatoen er 21 APRIL!! Og her er det bare en =) Det var fra uke 23 eller 24, men jeg er i uke 27 nå.
2SmåTroll Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2008 godt og lese at det ikke bare er meg som har fått litt stor mage da. synes det bare er tidlig og bare tenker på hvor stor den egentlig kan bli. kommer jo til og sprekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå