Gå til innhold

Vet dere hva som er dritvondt?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her å vakler mellom å føle meg uendelig dum og synes grådig synd på meg selv...

Vi skal ha bursdagselskap her i kveld, og jeg hadde laget muffinsrøre og ventet bare på at ovnen skulle bli varm. Det varte og det rakk og etter en stund demret det for meg at her er det noe gæærn't. Ovnen var like kald og lampa på termostaten lyste ikke (Faen!) Jaja, da virker vel ikke kokeplatene heller da, tenkte jeg, så da blir det hverken kaker eller mat (dobbelt faen). For sikkerhets skyld så skrudde jeg på ei plate (ikke noe lampe som lyste) og ventet litt før jeg selvsikkert klaska hånda nedpå...

Den var GLOVARM!! At det går an å være så inn i hampen dum!! Jeg burde jo vite bedre, gammel som jeg er...

Så nå har jeg en ubrukelig og grundig forbrent hånd - som igrunnen matcher veldig dårlig med barneselskap, og en sånn passe smertetillendetåke i hode.

Heldigvis har jeg også verdens snilleste nabo :-) Hun stekte muffinsene for meg og reddet dagen for bursdagsgutten min!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, men nå måtte jeg bare le!!

Skrevet

Ååå, stakkar! :-O Brannsår inni hånda? Uff, det er så kjipt med sånne dager da "alt" går galt! God bedring :)

Skrevet

Jeg ler meg ihjel...

det er forøvrig ganske vondt å skjære bort en 1cm stor vorte inne i hånden, sy to sting, sette inn det nye innvikla barnesete, stramme til på selene til det og løsne ett sting..

det var meg i går. lurer på om ikke jeg bannet så hele nabolaget hørte det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...