Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hva var den første frukten dere hadde i babyfeederen? Og kokte du frukten først? *litt grønn på omeråde*
MathildeC Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Vi hadde druer. De var litt sure, saa ikke helt populaere! Etter det har vi ikke kommet paa aa bruke den, men saa snart paeren jeg har kjopt er mer moden, skal jeg putte den oppi. Du trenger ikke koke. Eple gaar ogsaa fint, og banan, men har hoert det er best aa ha en egen feeder til banan for posen blir visst litt merkelig etterpaa. Er jo veldig klissete.
Alba44 Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Det første jeg puttet i var agurk. Lillegut spiste mest på håndtaket. Hehe.. Siden har jeg puttet i kiwi - ikke populært fordi den var sur... For et par dager siden prøvde jeg med en pære. Den var godt moden og veldig saftig, så han fikk litt saft i seg da.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Vi har prøvd pære, eple og kokt gulrot, han likte alt, spesielt pære, da spiste han faktisk opp alt :-)
loveandmarriage Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Føler meg litt dum jeg... Hva er en babyfeeder?
Lillegullet130707 Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Hvor gamle må de være før de kan spise av babyfeeder?
ifie Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Her går det for det meste i pære. Åh, da koser han seg fælt Ellers har vi hatt frossen eple -for å dempe tannkløa. Tror det var eple vi starta med.
AE❤️ Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Jeg anbefaler på det sterkeste honningmelon! Snuppa her ELSKER DET ellers så bruker vi eple,pære og kiwi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå