*ale* Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Har så innmari lyst å få med meg noen venninner ut å spise og ta et par glass vin.... Leeenge siden... Andre med storslagne lyster eller planer???
~sjiraff~ Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 HAr ingen planer, samboeren min jobber som vanlig så blir hjemme alene.
xxxo Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Samme gamle.. FÅ ungene i seng, 2 årinen er umulig for tiden.. Sambo kommer til å sitte på kontoert til leggetid. Så jeg sitter vel litt på datan og litt foran tvn. Eller kanskje jeg er kjempeflink å gjør litt husarbeid..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Snart avsted å handle litt.. Så blir det kos med gutten til han er i seng, så kanskje litt mat.. Se film eller noe på tv... Ikke så veldig spennende akkurat...
Mayken Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Blir vel kos med Ina. Barnetv og kveldstell. Så blir jeg hentet av ei venninne kl 20.00 Da skal vi på elixia og trene, gleder meg:) Første gang siden slutten av oktober. Vært hjemme med sykt barn i 4 dager, skal bli deilig å komme seg ut å gjøre noe for seg selv:)
Mille** Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Ingen store planer. Skal pakke litt i kveld og så kommer barnevakten hit for å få instrukser for helga. )
rødhette* Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Nå som lillegutt endelig begynner å bli bedre, og kanskje sover godt i kveld, blir det nok kjærestekos med mannen - dvd og taco
ifie Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Etter at jeg har lagt snuppen blir det vel TV eller film, vil jeg tro. Kjæresten er på jobb så det blir alenekveld, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå