Gå til innhold

Hva er best? Wii, PS2, PS3, Nitendo, X-box?

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har lyst på noe til å spille på tv-en, men aner jo ikke hva som er best. Er det stor forskjell i pris (både på selve dingsen og spilla) og utvalg av spill? Jeg blei bare forvirra av å gå på Elkjøp så håper dere har erfaringer ang. dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

niNtendo, heter det jo...

Skrevet

Jeg liker ikke nintendo wii. Jeg liker generelt ikke nintendo annet enn superninto og 8bit.

Ps2 er veldig bra, men ps3 er hakket bedre. Xbox er ikke helt min stil -f or lite rpg.

Skrevet

Vi har selv Ps2 med spill som guitar hero og ... (hjerneteppe) er det buzz dem heter.. Kjempe kjekke spill syns jeg da.. Har og bilspill og fotball spill som gubben kose seg med... Ha spilt litt wii hos to av tantebarna - så det vil jeg ha.. Artig måte å spille på.. :o)

Skrevet

Aaah...så Wii er fra Nintendo!:P Forbinder det bare med SuperMario jeg.

Skrevet

Anbefaler PS2, mange kjekke spill!! PS3 er sikkert bedre, men veldig mye dyrere og ikke så mange spill, enda..

Har PS2 og investerer ikke i PS3 før om mange år ennå.. :)

Skrevet

Hihi jeg vant en ps3 jeg.. så jeg slapp å spare :D HAHAH :D og jeg kan spille både ps1 og ps2spill på den :D

Skrevet

Hei! Det kommer litt an på hva du er ute etter. Hvis du ikke er kjempe opptatt av å ha den beste grafikken og har lyst til å prøve en annen måte å spille på så vil jeg anbefale Wii (nintendo). Har gode titler som Super Mario galaxy,Zelda, Metroid Prime corruption, men jeg synes ikke det er alt for mange gode titler enda ute på Wii, men det kommer.

PS3 er den dyreste av maskinene den har også blu ray spiller (hvis du liker å se på filmer) Hadde en veldig dårlig start med spill titler, men det begynner å ta seg opp nå. De har alt fra barnevennelige spill som feks Ratchet and clank som er veldig gøy (synes jeg), til mere eventyr og rollespill sjangeren hvis det er det som frister. Nå kommer det snart store titler som Metal gear og final fantasy etterhvert. Jeg holder på med Folklore som jeg synes er et meget bra fantasy spill.

Xbox 360 er vel den jeg har spilt mest på. Veldig mange gode tilter som egner meg akkurat nå. Store rollespill som Mass effect, blue dragon (skuffet litt) og mange store titler som kommer. Xbox 360 er kanskje den maskinen som har minst "barnslige" spill hvis du sikter på at veldig små barn skal spille, men det finnes mye kult for ungdommene og voksne:D Det er også den konsollen som bråker mest. (midterste prissjikt)

Nå har jeg alle maskinene fordi det alltid kommer gode spill på hver av dem. Dette er ikke et lett valg, men du får ha lykke til og jeg tror at du ikke kommer til å bli skuffet uansett. Pass deg for fanboys:D (folk som disser konkurrentenes maskiner for å fremme sitt eget kjøp osv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...