mimmitiltre Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 hei, jeg er 8 dager over termin dato og skal paa overtidskontroll paa torsdag, hvis prinsen ikke bestemmer seg for aa komme foer da:) andre som er paa overtid?? hvordan er humoeret?? kjenner jeg har gode dager og veeeldig daarlige dager..men idag er en helt ok dag, egentlig:) igaar var enda bedere.. snart ved maals ende proever jeg aa tenke for aa holde motet oppe :)andre som har tips til hvordan man kan holde humoeret oppe??
ohayoo Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 jeg er 7 dager over termin, og for min del har strategien vært å tenke at jeg ikke kom til å føde før 20. januar (termin 11.). Var faktisk mer lei fram til termin, enn nå når jeg har tippet over. Tror vi bare må tenke positivt, så lenge ungen ikke vil ut er det fordi den har det bra der inne... Jeg var på ultralyd i går for å sjekke status og der var det masse fostervann fortsatt og ungen beveger seg masse så legen sa at jeg er nok en av de som genetisk har lenger svangerskap... Trøsten får da være at legen sa at naturlige rier er mer effektive enn kunstige rier. Hvis kroppen ikke er mottakelige for de kunstige påføres du bare masse unødvendig smerte. Snakket med moren min om det, hun ble satt i gang to ganger og startet på egenhånd den tredje gangen, og da hun ble satt i gang var det en vondere fødselsopplevelse enn når hun fødte på egenhånd (det kan jo også være fordi den tredje, naturlige var den minste ungen også og kom etter meg som var 4.5 kg og hadde et stort hode da jeg ble født...)
ElinSM Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 2 dager over termin her. Humøret er ikke så veldig ille enda egentlig. Men blir litt sliten av å vente. Like spent hver gang jeg legger meg, og like skuffet når jeg våkner om morgenen. Får håpe nurkene våre vil ut snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå