Gå til innhold

God bedring folkens!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hjalp lite at jeg lagde fester, dere ble jo faktisk ikke noe friskere av det... Jeg gleder meg til denne vinteren er over jeg, for så syke som det denne sidens glade vandrere har vært det siste halve året er det vel inge som har sett maken til... trist i grunnen!

Jeg kan heie jeg, men jeg har nesten gitt opp å tro at det hjelper, og nå blir dere sikkert bare så syke at dere slutter å leke her for godt... en fanfare til liksom, så ligger alle rett ut med med allslags.... men jeg gir meg ikke!

Kjære phantomet med kartongnivåer og to små reker som gjør livet litt... tja - ubekvemt, kjære omgangssykens venner all mass, kjære klatten med piggtråd i halsen, kjære godguttklatten med bein og armer som streiker, rs-virus og elveblest, kjære alvorlig syke og ikke fult så alvorlig syke, og til meg selv med sykdomsangst.....

Måtte denne fanfaren bringe en helbredende hånd over dere alle.... er dere klare????????????

PAMPARAMPAMPAMPAMPEEEEEEEEEEEI, TAMTARAMTAMTIIITITIIIIIIIIII, TUDDELUTTANDUTTADEI, RAMTITAMTITEI. BILLEBOMBOMBOM, BILLEBOMBOMBEI, PARAMPARAMPEIPEIPEI, PIDDELUTTANDUTTADIIIIIIIII RAMTIRMATI TEIA! PROOOOOOOOOOOOMMMBROOOOOOOMMM

BOMMELOMMELOMMBAMBEI

PROOOOOOOMMELOMMELEIA TAMTIRAMTITEI!

og helt forresrt i toget går bittesmå helbredende engler med fanen: FRISK SOM EN FISK PÅ EN HARDDISC

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er vi oppe å går igjen..

Bare en liten Knert som trengte å tømme systemet sitt litt.

Denne gangen var det jo over på under et døgn, sist holdt han jo på å tømme mageinnhold i 5 dager.

Ellers er ingen andre smittet så langt, så her er det bare fryd og gammen.

Eneste jeg lurer på er hvordan alenemødre klarer seg når de har syke barn......butikken og sånt.

Har vært "alenemor" i to dager og merker at jeg klager litt inni hodet mitt.

Men de som er alene på ordentlig.......hva gjør de liksom....

tørker de spy etterhvert som de forflytter seg innover i butikken???

Skrevet

Det kan jeg svare deg på for det har jeg prøvd ;-)

Dritgreigutten hadde en underlig funksjon hvis jeg ble syk. han ble verdens enkleste unge å ha med å gjøre. Alt var greit,og han satt rett ved siden av meg og tusla med småting... også trenger man litt hjelp av venner og familie til handling og sånn... Man må egentlig bare lære seg at det ikke er dumt å ba om hjelp...

Skrevet

Tusen takk!!!

I dag er jeg oppe og går igjen:-) Deilig å kjenne formen komme tilbake, men jeg har lært noe nå. Jeg skal lytte mer til kroppen og signalene. Kjente før jul at jeg var litt sliten, men kjørte på bånn gass alikevel. Dumt gjort og straffer seg gjør det jo.

Nå skal jeg PRØVE å bli litt bedre på akkurat det:-)

Det kan være mitt nyttårsforsett. Alt det andre bare fortsetter jeg med;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...