piano♫ Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Dagen starta med at junior på 2 år ropte på mamma som vanlig. Jeg tuslet inn uten briller, klar for å ta han opp og gi han en gooood kos. Kjente fort at her var det noe som ikke stemte, og joda; han hadde kledd av seg bleia, og formelig rulla seg i bæsj. Vel, vi havna i dusjen begge to - men senga fikk være til nå i ettermiddag, vi måtte rekke jobb. Kom hjem i ettermiddag og mota meg opp til å gå på loftet. Kommer opp, og hvem kommer mot meg der? Jo, katta! Dritt! Hun hadde vært innestengt der, revet ned flere ting, samt tissa på gjestedyna. Nå når vaskemaskina går og det meste er oppordna kan det vel bare bli bedre? Eller...?
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Hehe, det skal ikke være lett! Jeg hadde en slik dag i går. Gikk inn på kjøkkenet for å lage morgenflasken til småtten. Når vannet stod i mikroen, løp jeg inn på toalettet for å tisse, der hadde katten spydd utover hele badegulvet. Så gikk vi ut en tur. Tror du ikke jeg klarte å kjøre hjulene på vognen i en gigantisk hundebæsj! Grr, måtte spyle hjulene når vi kom hjem igjen. Rett før legging skulle jeg skifte bleie (på en stellematte på gulvet), mobilen min ringer og jeg tar den. Legger merke til at mini kryper bort til lekene sine, sier til sambo at vi snakkes senere og går bort for å hente mini. På veien bort ser jeg at han bæsjet utover hele leketeppet... Kunne ikke annet enn å le, litt av en drittdag!
piano♫ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Hehe...den der var jammen ikke verst ;-). Jeg spurte jo meg selv om det kunne bli verre, og joooda. Omgangen er kommet til huset vårt nå i ettermiddag, og storegutt på 4,5 har spydd 6 ganger allerede. Nå er det bare vann som kommer ut, men med ei så vannvittig kraft at jeg har ikke sett maken. Er som en fontene... Stakkar liten.
trønderbærta :) Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 hvor i trøndelag bor du Piano?? er derifra jeg og....
piano♫ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2008 Hehe...neida, Spetakkel. Det går da greit med oss. Nå har storsnupp sovna utslitt og veldig bleik på sofaen. Han våkner bare for å spy ca en gang i timen... *krysser fingrene for at ikke hele familien blir smitta* Hvordan står det til med dere da?
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Urk, spy er det verste... :-/ He går det fint. Gullguttene har blitt 1 år og 3 år nå. Stor stas ;-) Leker sammen og alt...
piano♫ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2008 Det er så herlig når de faktisk begynner å leike sammen. Ikke at lillegutt bare saboterer for storegutt, liksom. Det blir slitsomt i lengden. Her leikes det også om dagen, og de er perlevenner på godt og vondt. Gjett hvem som er J`s store forbilde, da? :-)
trønderbærta :) Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 pm til deg igjen!!!!!!!!!!!!! vet du om flere fra samme området som er på DIB??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå