HTC Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Må spare litt penger og tenkte kanskje jeg kunne droppe frisørbesøket med farging hver 6 uke. Jeg har langt hår, så det må ikke klippes hver 6 uke, men det må farges hver 6 uke i etterveksten. Jeg tenkte kanskje jeg kunne annenhver gang farge etterveksten med hjemme farge og annenhver gang dra til frisør og få det bra farget og klippet. Hva slags produkter anbefaler dere? Farger dere hele håret hver gang eller kun ettervekst? Jeg har brunt hår
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har ikke kjempe langt hår, men farger det selv ja... Farger hele håret når jeg farger, men når man ha langt hår tippe jeg du kun trenger å farge ettervekst... Jeg er ingen frisør, så langt der i fra.. Jeg ha brukt alt fra de dyre fargene, til H&M sitt eget merke - og er fornøyd med dem alle.. Akkurat nå ha jeg brunt hår, men ha hatt med litt rød skjær i tidligere... Klipper meg og noen ganger striper håret hos frisøren... farge gjør jeg selv..
Bea80 & Gullgutten Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Jeg farger håret selv og etter mange år med farging har jeg endelig funnet en hårfarge jeg bruker fast. Er kjempefornøyd med denne. Det er loreal sin tror jeg, den uten ammoniakk (husker jo ikke navnet i farten) Tror ikke det er en ren farge, men mer en toning. (lilla og hvit utside og ikke helt firkanta på toppen) Får ikke den markante etterveksten av denne. Jeg bruker lys brun og den blir ganske så mørk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå