Gå til innhold

spyr av

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som snakker om og ha med snacks og annet godt på fødestua, har dere født før?tviler på det for da vet dere hvor jævligt vondt det er og at du ikke har lyst på en skjokolade.

arg irritert ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss hva er det med deg a? feig er du og som er anonym!!

Skrevet

Regner med at denne var rettet mot meg, og burde vel egentlig holde meg for god til å svare, men den gang ei. Nei, som jeg skrev i tråden om snacks, jeg har ikke født før, men har fått det anbefalt av andre som har vært gjennom fødsel, pluss at det gikk en tråd om dette før jul, og siden jeg som allerede nevnt vet lite om hva jeg kan forvente, så syntes jeg det hørtes lurt ut. Om det gjør så vondt at jeg ikke klarer å få i meg noe (hvilket jeg innser at det er stor fare for at det gjør), ja så er det ikke verre enn at ting blir med hjem igjen.

Skrevet

ja hottenknott jeg synes det var en god ide så dro i butikken og har kjøpt i kjeks, enten det blir til meg eller mannen eller begge :)

Skrevet

jeg spste ikke snacks under fødselen, men spiste brødskiver og drakk juice... viktig å få i seg værske for man blir noe svett kan du si...

og den snacksen jeg ikke spiste under fødselen var digg å ha på barsel.... så snop med dere akkurat det dere har lyst på og kos dere med det enter under eller etter fødselen...

Skrevet

Kan ikke folk få lov og erfare dette selv som førstegangsfødende?

Kan jo hende at andre får i seg yndlings sjokoladen sin da vettu. Idiot

Skrevet

Utrolig hva folk skal gidde å bry seg med altså...

Kommer selv til å ta med litt snacks:-)

Skrevet

Jeg har født to ganger før. Ta med snacks dere! Noen fødeavdelinger har veldig begrenset med mat om natten, og da er det godt å ha noe med seg. Jeg har kjøpt salte kjeks, New Energy og en annen sånn energi-bar og sportsdrikke. Druesukkertabletter er også veldig kjekt å ha! Lykke til med fødselen alle sammen!

Skrevet

JEG BLIR SÅ KVALM AV SÅNNE SURE FITTER SOM LEGGER INN SLIKE INNLEGG!!!

Hva er det med sånne folk som skal kritisere og komme med så utrolig negative utsagn her når alle prøver å samle råd til det som venter oss??

Kan nesten ikke tro at du har født før for du må nesten være 14år gammel hvis du tror at alle er like sure og kvalme under en fødsel. Alle fødsler er ulike, og gjennomsnittet av fødende kvinner trenger faktisk sukker for å få nok energi!!

Så hold kjeften din med den dritt tonen du tar her. La folk få ta med det de trenger!!

Håper ikke jeg møter deg på fødestua, da blir jeg kvalm!!! Dårlig energi av sånne mennesker!! uff stakkars mannen din som må leve sammen med den hormonbomba!!!

Skrevet

Hallo i luken? Kan jo henda at "snacksen" var ment til etter fødselen, førstegangs eller flergangsfødende... En er like tappet for energi etter en fødsel etterpå, og det er jammen meg godt å ta en sjokoladeit etterpå.

DA jeg fødte så var jeg så utslitt etterpå at det enset jeg tenkte var mat, beibien kunne vente, heldigvis hadde mor min med en troika..Beste sjokoladen jeg har spist nein gang!!

En får jo anbefalt å ta med dette på føden, og det er vell ikke akkurat for å heie fram ungen eller for at far skal sitte og se på som om det var en underholdene film..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...