Gå til innhold

Noen som har OneCall-abonnement?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig så bra som alle skal ha det til? Hva er ulempen med det? 120 min ringetid og 90 sms i mnd GRATIS og ingen månedsavgift... men hva er greia da, koster det en og en halv formue for hvert minutt og hver sms du evt bruker over det som er gratis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både samboern og jeg har OneCall. Kommer aldri til å bytte! Jeg har jo vanligvis de kjemperegningene, men nå ligger jeg på 6-700 i måneden. Han fikk regning før i uka her.....76 kroner...haha....billig og bra spør du meg :)

Skrevet

Hmm. ja må virkelig vurdere det for jeg har et skikkelig teit abonnement... høres jo greit ut. tror ikke jeg sender mer enn 90 sms i mnd altså..kanskje?

Skrevet

har også onecall, er kjempefornøyd. pleide å betale ca 600 - 700 kr pr måned, nå ligger jeg på ca 200!!!!

Skrevet

Vi har One Call som 2.mobil, både jeg og mannen min. Har hatt det i snart ett år, og har enda ikke fått regning!!!! Dette fordi vi ikke har rukket å bruke opp gratisminuttene i noen måneder! Helt suppert!

Skrevet

Vi har også vurdert oneCall når bindingen min går ut til sommeren. Men har de fri familie nei?

Telenor er ei mafiabedrift som ikke bryr seg om kundene sine. De tar til og meg betaling for å ringe kundeservice, uhørt spør du meg.

Vi ligger i dag på ei regning på 600-700 i mnd på 2 abonoment. Så vi kan redusere den ganske mye altså..

Skrevet

Jepp-..er kjempebra! Før lå jeg på 600-800 kr mnd. Nå ligger jeg på 200-300 kr mnd og er kjempefornøyd:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...