=Mina min og mej= Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 sitter å prøver å regne på hva vi har av faste regninger i mnd.. hus tlf, bhg internett en liten nrk lisensdel.. noe jeg åpenlyst kan ha glemt? føler d, men er litt surrete for tiden.. tenker vi har lite penger, men nå ser d ik sånn ut likevel..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Forsikring Kommunale avgifter Strøm Bil eller busskort
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Hva med bil? Og hvis ikke dere har bil, så har dere kanskje månedskort?
=Mina min og mej= Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2008 forsikring, lån, og strøm er med i husleie greiene mine.. bil har vi ikke. .men busskort en gang i blant må jo kjøpes:) takk:) så kommer jo klær og utstyr og mat utenom ,men det er jo ikke no fast.. hmh.. jeg som begynte å få panikk her:p
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Abonnerer du på noe? Blad, bøker etc Har du noen hobby? Selvsagt går det en del til mat, hygieneartikler etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå