Gå til innhold

hva kan jeg ha glemt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter å prøver å regne på hva vi har av faste regninger i mnd..

 

hus

tlf,

bhg

internett

en liten nrk lisensdel..

 

noe jeg åpenlyst kan ha glemt?

føler d, men er litt surrete for tiden..

 

tenker vi har lite penger, men nå ser d ik sånn ut likevel..

 

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Forsikring

Kommunale avgifter

Strøm

Bil eller busskort

 

 

Skrevet

Hva med bil? Og hvis ikke dere har bil, så har dere kanskje månedskort?

Skrevet

forsikring, lån, og strøm er med i husleie greiene mine..

bil har vi ikke. .men busskort en gang i blant må jo kjøpes:)

takk:)

 

så kommer jo klær og utstyr og mat utenom ,men det er jo ikke no fast..

 

hmh.. jeg som begynte å få panikk her:p

Skrevet

kabeltv e.l.

Skrevet

Abonnerer du på noe? Blad, bøker etc Har du noen hobby?

Selvsagt går det en del til mat, hygieneartikler etc.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...