Gå til innhold

Jeg har blitt spådd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte eth eller hva det heter. Syns hun spurte om litt vel mye info til at jeg stoler på alt hun sa.

Hun sa at hun ikke kunne se noen fødsel på meg. At jeg ville gå maks på overtid. Håper hun tar veldig feil der......At jeg ville gå lenge med rier. Videre sa hun at jeg hadde healingevner og skulle legge hendene mine på kroppen der det gjør vondt så ville det lindre smertene. Hmmm....det blir interessant å sjekke.

"Du er sammen med et sjelebarn" sa hun. Min sambo og jeg har visstnok vært close i et tidligere liv og har sterke bånd til hverandre. Det var koselig da.

Noen som har erfaring med dette eller? Blitt spådd på eth eller andre steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun som har side på nettet? som heter elisabeth?

Hun har hjelpere også..når hun ikke er der så sår de..de er IKKE flinke å stemmer overhodet ikke. Men elisabeth skal ikke være så værst da.

MEN Kimby anbefaler jeg inne på DIB. Hun spår på mail.

ho har spådd meg to ganger..1. ganger utrolig mye som stemte.

2. gang så var det litt sånn..jaja jeg finner fort ut om dette stemmer..fikk mail slutten av okt..var veldig nær november mnd.

joda hun så jeg og samboer kom til å få ei jente, og hun kom til oss snart, hun følte jeg allerede ble gravid neste mnd.

jeg ble mest sannsynelig befruktet i begynnelsen av desember :))

Det som er tingen her var at jeg da hadde en mann som absolutt ikke var klar..da jeg fikk brevet var han fremdeles usikker..men så pluteslig hadde han bestemt seg han..så jeg ble gravid på 1. forsøk i des mnd :))

Gjenstår å se om hun har rett ang jente da..

Ha skulle også fri til meg snart..MEN det vet jeg ikke kommer til å stemme..for han synes det er noe tull å gifte seg, så da hadde jeg osåfall blitt veldig overrasket..så der tok hun nok feil..men som man sier de ekte spådamene spår 90% rett...

Og synes Kimby er veldig flink

Skrevet

Var hos en spådame for ganske nøyaktig 1 år siden. Var der i nesten 2 timer og fikk hele samtalen på en cd. ALT som hun sa har skjedd. Nesten litt creepy. Det var kun 1 negativ ting hun sa og resten var positivt i forhold til livet mitt. og foreløpig stemmer alt =)

Skrevet

Ja, jeg fant siden på nettet, men det var ikke Elisabeth som spådde meg. Godt å høre at de andre ikke er så flinke da :) Ble bekymra da hun sa max overtid...uff....da velger jeg å ikke tro på det iallefall :)

Skrevet

Jeg har blitt spådd av eth og det hun sa om min nye jobb og leilighetskjøp har så langt stemt meget bra. Hun sa også at jeg har evner innen det alternative - intuisjon/klarsyn og at jeg med tiden vil jobbe meg opp innen dette m suksess (hvilket jeg egentlig har lyst til og som også 6 andre synske har spådd meg!!, til tross for at jeg jobber med noe helt annet nå).

Jeg ringte en annen gang til team eth også, da jeg hadde mista forlovelsesringen min. Da snakket jeg med en av hjelperne hennes og det hun sa stemte på en prikk!!! Sa at hun så et lite bord hvor jeg pleide legge den og så at hun ble vist en sofa og at "de" pekte på sprekken i sofaen. Så sa hun at min datter hadde noe med dette og gjøre (selv om jeg ikke hadde sagt jeg hadde en datter), at hun hadde hentet den på bordet, lekt med den og puttet den i sofasprekken.. Første stedet jeg stakk hånda ned mellom putene lå ringen. Hun var effektiv og klar og hadde helt klart peiling.. Men ikke sikkert alle har det.

Skrevet

da hadde du isåfall møtt på ei flink ei..elsiabeth er flink har jeg hørt..har vel møtt på henne engang..men de andre har ikke stemt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...