*Roxy* Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Nå har jeg mast mye om dette, men ikke fått noe svar; Hva kommer i tillegg til prisene de oppgir på siden? Ser selve prisen for vognen + 25% mva og frakt. Men må jeg betale toll i tillegg til dette? Og hvor mye er det evt? Pliiiiis hjelp meg!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Legg inn hele bestillingen uten å trykke ok så får du opp prisen. Det er egne priser for nordmenn. De prisene som er oppgitt på siden er med nederlandsk VAT. Egen bestillingsside for oss. Fraktkostnaden kommer også opp, tror det er 60 euro eller noe. Du vil få regning på norsk moms i tillegg, den kommer senere. 25 % ja. Jeg har kjøpt vogn der og er veldig fornøyd. Sparte masse penger også
*Roxy* Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Takk for svar! Så da måtte du ikke betale TOLL i tillegg? I så fall er det jo veldig OK priser!
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Lønner seg vel å kjøpe nå i alle fall, for var det ikke slik at de ikke fikk selge til norge lenger? eller gjelder det bare tfk-vognene?
Topp 10. Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Ikke toll i tillegg. Vi sparte 3000,- på å kjøpe vår tfk-vogn der. du betaler norsk moms, prisen for vogna og frakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå