Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det? Vurderer å gå til anskaffelse av en slik. Er duo eller expo best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Skip Hop stelleveske, og jeg er meget fornøyd med den.

Mange små-rom i den, og god plass. Det virker også som om den tåler mye. Har hatt den i 9mnd nå, og jeg har ikke vært noe særlig forsiktig med den, men den ser fortsatt helt ny ut.

Men om vi har duo eller expo vet jeg ikke. Har fått den i gave, og det står ingen ting om det på stellevesken.

Skrevet

Vi har også Skip Hop. Liker den kjempegodt, god plass og mange rom. Husker heller ikke hvilken modell vi har, men der er et glidelås som gjør at vi kan vide den ut eller lage den mindre alt etter som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...