Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Så i et innlegg at det var snakk om væske fra brystene. Kan være greit å konferere med lege ang dette.

Jeg hadde dette selv i 1-2 mnd, hadde da litt høyt prolaktin nivå i blodet. Har tatt nye bl.p. og de er nå ok og det kommer ingen væske. Hvis man konstant har høyt prolaktin- nivå kan dette hindre graviditet. Jeg var veldig stresset i denne perioden og stress kan være utløsende faktor. I veldig sjeldne tilfeller kan man ha en godartet svulst som produserer dette hormonet. Det er i alle fall veldig enkelt og korrigere høyt prolaktin med medikamenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit å vite.

Har bestilt time hos lege, og skal dit om et par uker.

Er det andre symptomer man får når man har høyt prolaktin?

Du skriver du var stresset, tenker du da på stress i forbindelse med å bli gravid, eller stress generelt?

Skrevet

Heia Maritmora!

Jeg var stresset generelt da. Masse å gjøre på jobben. I tillegg var det dette med at jeg madde søkt ivf og stod plutselig med en resept på Pergotime! Jeg hadde da litt over grenseverdien da jeg tok blodprøve, men det har som sagt normailisert seg selv hos meg. Vet ikke helt om andre sympt, men du kan jo sjekke på nettet! Bra at du har bestilt legetime, det er bedre å få sjekket det ut og få gjort noe med det. Kanskje det bare er dette som hindrer deg i å bli gravid? Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...