Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Noen som har den her og vet hvordan man skifter fra bag til sittedel?? Fant ut at jeg og snuppa skulle gå en liten tur og at hun kunne få se litt, men mannen min som skjønner seg på slik er borte og jeg har alt gitt opp å skjønne etter å ha sett på den i 2 minutt:-D Får ikke løs baggen...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Har du seriøst aldri tatt bagen av før? Utrolig.... Du tar tak i knappene på hver side av kanten på bagen og løfter rett opp...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Får du d til? Omtrent midt mellom enden av bag'en og der kalesjen begynner tar du tak, tomlene oppå kanten og resten av fingrene under...knip inn og løft rett opp... Veldig enkelt når du vet hvordan d gjøres...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Takk takk... Det var jo lett, hehe. Og du som lurte; Nei vi har aldri hatt av bagen. Har ikke hatt behov for det selv om snuppa er seks måneder!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Ja, er veldig enkelt når man vet hva som skal gjøres he he... Vi har ikke duo edge da, men city cerox 360 m citybag, og den funker på samme måten...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Hehe, hørtes litt frekt ut ja, ble bare overraska, siden bagen er av og på hver dag hos oss Vi lar understellet stå ute under tak skjønner du!
**Frøken84** Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 hmmm... åssn får dere den i bilen da??
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Hehe... da skjønner jeg:-D Vi får vogna inn i bilen uten å ta av bagen så har bare aldri hatt behovet vi. Og har fin plass til hele vogna inne i gangen vår:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå