mei&mi + marcus :) Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Vi flyttet for 2 mnd siden fra et nabolag med masse barn, min datter var så og si med alle. Hadde noen på besøk hele tiden! Her har hun ingen å leke med. Hun går fortsatt i barnehagen med alle, bortsett fra en jente som var den første hun ble kjent med. Alle bor i samme gate. Har ikke nr til denne jentens foreldre men vi vet hvor de bor.. Er det teit visst meg og min datter går bort til de en dag etter bhg og sier at vi er flyttet men det hadde vært kjekt om ungene kunne komt på besøk til hverandre? Min datter snakker mye om denne jenten og alle de andre, om de kan komme på besøk osv. Og så tenkte jeg kanskje å ha en "innflytningsfest" med de barna hun var med før.. Så vet foreldrene hvor vi er flyttet også, så blir det kanskje enklere for de å sende ungene på besøk til min datter.. Synes dere dette hørtes teit ut? Som dere ser er jeg usikker på det meste..hehe..uff, ble grådig langt dette,men håper dere skjønner hva jeg skal fram til.. Min datter er et veldig sosialt baren og liker å ha noen å være med, det er først og fremst det jeg vil gjøre noe med.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Om det er unger som dattera di var mye med før, så hadde jeg satt pris på det! Hyggelig og ha kontakt selv om man har flyttet, vel?
selfangerkjerringa Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Det syns jeg hørtes kjempekoselig ut Jeg ville i hvet fall satt pris på et slikt initiativ!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Synes det hørtes koselig ut jeg=)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Så koselig med fest da:) Hadde kommet vi, hehe.. Hvis du ikke har nummeret til hu jenta, så er det bare å søke på adressen på kvasir så kommer navn og telefon nr opp, hvis du synes det var lettere å ringe enn å møte opp
Alba44 Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Det hadde vært et veldig bra initiativ, syns jeg.
Northernlights Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Skulle ønske noen hadde gjort noe så trivelig i mitt nabolag!
mei&mi + marcus :) Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2008 Så bra at dere synes det høres kjekt ut!!! Da inviterer vi til innflytningsfest for de små! hehe... Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå