Gå til innhold

Andre som har EL i disse dager? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Lenge siden jeg har vært her nu, flere uker..

Hadde siste mens 5januar, så mest sannsynlig har jeg EL imårra.=)

Kjenner at det stikker i eggstokkene.. Flere?

Så inatt blir det nok masse sprell her.. he he..=)

Ønsker alle prøvere masse lykke til! =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeei =)

Jepp..jeg har EL i dag eller har hatt det før denne uken. Har ikke tatt tester, for de forsvant i posten :-S Men har hatt skikkelig EL-smerter helt fra mandag, men ifølge mine beregninger så har jeg EL i dag ;-) I går kveld ble det sånn ekstremt vondt, aldri hatt sånne el-smerter før... Men prøvings ble og blir det hele denne uken :-P

Lykke til til deg også!

Skrevet

Jeg burde ha el i disse dager, men jeg har kun kjent stikninger i magen på den ene siden, til tider ganske intenst, begynte på mandag og har litt antydninger idag. Men hvor er el-slimet?? Jeg kan jo ikke ha klart å overse det?? Skjønner ingenting jeg... hmm

Skrevet

Jeg har ALDRI sett noe til noe el-slim, og jeg vet at jeg har el ;-) så det skal du ikke nødvendigvis bekymre deg over :-)

Skrevet

Jeg har EL i dag (slimet kom hvertfall i dag, og det er vel da man er mest fruktbar, er det ikke?)

Mesen kom 4.1, blir nesten like imponert hver gang over hvor regelmessig denne syklusen er :)

Skrevet

Neida, pleier å se det en gang i blant (ved el-tider), men det er ikke alltid jeg ser det. Det hadde bare vært greit å sett det alikevel :o) Det som er kjedelig nå er at det nesten er 14 dager til vi finner ut om har gått denne gangen eller ikke, syntes det er utrolig lang tid å vente! Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hehe. Kunne ikke vært mer enig Mauameg ;-) ventetiden er sååå lang.

Skrevet

Det gjelder å være tålmodig, men det er alltid ikke så lett..:) Jeg har ikke såå store forventninger denne pp, derfor er ikke ventetiden så lang.. Dagene går fort unna..

Skrevet

Jeg har snart... hadde sist mensen 7. januar. Jeg har veldig uregelmessig mensen, dvs alt fra 27-48 dager. Igår fikk jeg el-tester i posten,og jeg sa til mannen min til morgenen idag at jeg syntes det kjentes ut som om det var noe rart. Har aldri lagt merke til el før, men denne gangen så tror jeg jammen jeg kjenner det. Tok en test i ettermiddag, skimtet streken, så da kommer den vel forhåpentligvis om noen dager;o) Garderte oss med sengekos nå ,mens lillegutt tok luren sin...hihi... så får vi se da! Blir nok mye hygge de nærmeste dagene;o)

lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg har:-) Er i min første pp. Har en mann som tidligerer har rømt når jeg har snakket om baby, men tror jeg har fått han med på å lage barn nå.Det blir spennende å se........

Skrevet

Er det noen av dere somn har tatt el tester men ikke fått noe utslag, men vet at dere har hatt eggløsning??

Jeg har testet og testet nå i maaaaange dager,skulle hatt el på tirsdag som var etter beregningene, men testene slår bare ikke ut..

hører at det er noen som får el men som ikke slår ut på el testene..

Skrevet

Hei Mahalkita! :)

Har aldri prøvd sånne tester.. Jeg er den typen som ikke klarer å konse når jeg vet jeg har EL.. For min del er det best å ikke vite det. =)

Ser du også er i 2pp. Kattid hadde du siste mens? Jeg hadde 5jan..

klem. =)

Skrevet

Jeg hadde mensen 1.januar :) Da hadde det gått 6 uker siden forrige mens.. Så sist mens var den ordentlige etter p-pilleslutt, hadde en pillemens rett etter at jeg sluttet, men regner ikke med den :)

Er bare redd for at jeg ikke har eggløsning jeg :s

Skrevet

I følge syklusen skulle jeg hatt det på Torsdag som var, men jeg vet jo ikke:) sluttet på pilla 1 desember så er sikkert ikke helt igang igjen hvis du skjønner:)

Skrevet

Tenk at vi er flere, sluttet også med pillene i beg. av Des.. Blødde litt 8-9 Des.. Så gikk det leenge før jeg fikk mensen igjen.. Altså 5 Jan.. Trodde virkelig at jeg var gravid, hadde så mye symptomer.. :D

Hadde siste mensen før pilleslutt 23 November.. Har en vanlig syklus på 28 dager..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...