mom2agirlandaboy Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jeg er veldig gira på å bli gravid fort, noe som gjør at jeg "maser" mye i forkant av EL og er veldig fokusert på å ha sex hver dag før EL. Sist pp kjente jeg EL for første gang, og var klar for å lage barn :-) Men da sviktet mannen min. Han prøvde virkelig, men det stoppet helt for han, for han klarte ikke pga at det ble helt feil for han... Han slet med å prestere pga at "nå må vi ha sex". Det ble feil fokus for han. Vi måtte gi opp, til min store sorg (og forbannelse...). Så det ble ikke så veldig stort sjokk når tanta kom denne uken.... Denne pp skal jeg prøve å ikke snakke så høyt om EL, men heller forføre han... Vi har kun prøvd skikkelig i 2pp, så nå må jeg prøve å roe ned.. Men det er ikke lett :-( Vi brukte et år på jenta vår, så jeg vet jo at jeg kan bli gravid, men skulle ønske at det gikk litt fortere denne gangen,,,,, Flere som har menn med "prestasjonsangst"?
kaffeplante Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Sliter ikke med dette selv men... Ja tror det kan være veldig lurt å bruke andre metoder for at dere får sex til de rette tidspunktene og ikke nevne noe om el o.l.Ha bare sex og la han få muligheten til å ta initativ...skjønner godt at enkelte menn kan bli stressa av mindre når vi maser om at nå og nå må vi ha sex fordi....skal jo i utgangspunktet være en nytelse og ikke en plikt på et vis....men skjønner hvordan du tenker når du vil og vet dere burde med tanke på el også blir det ikke noe av... prøv å slapp av og ny tifen sammen.den sitter nok snart skal du se:)
mom2agirlandaboy Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Hei kaffeplante, Takk for dine ord, koselig å få tilbakemelding:) Skal virkelig forsøke å slappe mere av denne måneden, men jeg vet det blir vanskelig når EL nærmer seg... Hi hi, jeg får teste meg selv og se om jeg greier å mase.... Lykke til du også!
AO3 Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har ikke vært ute for det samme... Men nå skal det sies at vi ikke har stresset noe med EL enda da (ikke så rart kanskje, vi er bare i 1pp LOL) Men det er egentlig en veldig forståelig reaksjon. Mange menn er (eller vil gjerne være) veldig spontane når det gjelder sex, og hater planlegging på akkurat det området. Hvis hele formålet med sexen er barnelaging, eller at det i alle fall *føles* som om det er det, er det kanskje ikke så rart om han blir stresset? Og ved stress er ereksjonen en av de første tingene som svikter...
Tuttelure Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 kjenner til den der... jeg maste masse på nå MÅÅÅ vi ha sex.. og han var sliten..og det fantes ikke lyst.. de viktige dagene.. så denne mnd-en skal jeg prøve å ikke nevne EL... får prøve å forføre litt i stedenfor :
Ladybug~N&E Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 huff ja.... etter første positive eltest klarte den gubben ikke å få den opp i det hele tatt!!!! jeg var sååå frustert og tenkte at dette går aldri!!!! heldigvis hadde vi tatt oss en liten morrarunde samme dagen, noe som resulterte i lillemannen min på 4,5mnd;) neste gang kommer jeg ikke til å fortelle gubben at jeg har eggløsning!!!!
1+2=3jenter Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Hei! Kjenner godt til det der... Her var det nesten enda værre, begge var dritslitne pga nettopp startet i nye jobber, og begynt å stå opp tidlig, og i tillegg en unge på snart 2 med spysjuke... Jeg hadde tatt pergokur, så det var liksom ikke snakk om å vente til neste måned heller.... Hvis det ble klaff nå, så må det virkelig være et under!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå