radio Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jeg må skaffe meg excel og word. Må jeg kjøpe dette, eller er det nok å låne cden eller cdrommen eller hva det heter til noen som har kjøpt før og laste det inn på maskina her? Hadde spart litt penger på det. Noen som vet hva det koster forresten?
Lille Filur Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg ville prøvd å lånt det fra noen. Det er dyrt tror jeg.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Det er gratis alternativer på nett, trur det er googel som har dei. Det er minst like gode alternativer. Veit desverre ikkje kor du finner det og kva det heiter, kjem ikkje på det. Blei sagt i IKT på tysdagen men nå har eg gløymt det........
radio Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 takk skal dere ha! Skal prøve å få det til..
* 5 om dagen * Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 det koster fra ca 1400 og oppover på download også, har vært inne der å sjekka nå. ( skulle hatt det selv også)
1liten&1små Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 openoffice.org Det er gratis og tilsvarende msoffice-pakken (word, excel, power point osv). Openoffice-dokumenter kan åpnes i msoffice og omvendt.
futte (tm) Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Du kan selvfølgelig låne en annens cd og ha en ulovlig versjon, hvis det ikke plager deg eller de som har orginalversjonen. Hvis du vil ta den lovlige og billige versjonen, laster du ned OpenOffice (som nevnt over).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå