Gå til innhold

Oppskrift på nachos?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på dette i kveld, men har ikke oppskrift.

Kan noen hjelpe meg ? Aldri laget det før.........

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lettvint og godt:o)

jeg steiker en pk kjøttdeig m tacokrydder,

så legger jeg nachos på en stoor tallerken, kjøttdeigen m taco krydder, purre i ringer, gul paprika i skiver, pluss jalapeno hvis du liker det litt sterkt. Så ost over, steikes i ovnen til du ser osten har smeltet bra.

Det som er mindt like viktig er tilbehøret, rømme dressing m kvitlauk, cheddar dip, og guacemole!! NAM NAM :0)

Skrevet

Jeg steker kjøttdeig med diverse grønnsaker (squash, løk, paprika, mais - det du har). Stek MASSE. Ha i 1 boks hakkede tomater og litt tomatpure'. (ha i mer hvis det trengs)Krydre godt med det krydderet du har.

 

Finn frem en ildfast form. smør den med smør eller olje. Legg fyll i bunnen. Legg et lag med knuste nachochips over. Legg litt ost oppå. Så fyll oppå der igjen, nahos og masse ost på toppen. Ha grillkrydder eller salt(ikke mye!) oppå osten, eller bland det inn i osten når du river den.

 

Stekes på 200 grader til osten er skikkelig smeltet.

 

Serveres med rømmedressing og salat.

Skrevet

Har en pose nachips i en ildfast form eller en stor tallerken.

 

Steker en stor pakke kjøttdeig med tacokrydder (følger vanlig anvisning på pakken)og har dette sammen med en boks brune bønner over nachipsen.

 

Så har jeg ringer av purre over det igjen og tilslutt ost.

 

settes inn i oven på ca 200grader til osten har smeltet..

 

Serverer med salsa og evnt. rømme

Skrevet

Tusen takk, da blir det nachos i kveld:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...