amazone76 Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 nå har lille på 8,5 mnd hatt spy syken sia mandag, og i tillegg blitt veldig forkjøla de siste dagene. Det eneste han klarer å spise er graut, alt annet kommer opp igjen, akkurat som han ikke klarer noe mat m/ litt klumper i, kan dette være ett tegn på veldigsår hals også!? Er han ikke blitt bedre over helga, får jeg vel ta han med til legen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå