LinePine*Og Alexandra* Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 jeg er i uke 30 nå og kjenner på spark og bevegelser at lillejenta ikke har snudd seg enda... er dette seint? jeg har jo et barn fra før, men husker ikke når han snudde seg. Er sååå nærvøs for setefødsel. Noen som vet når de pleier å snu?
LadyLuck & Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 nummer en snudde seg ikke før en uker før fødselen. nummer to ligge nå i tverrleie etter å ha lagt i sete lenge, men med nummer to tar det vist lengre tid, og ikke alltid hodet fester seg heller (med nr2)
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 oki da har jeg ihvertfall litt tid takktakk!
Coma Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Ikke sent det nei:) Babyene kan snu seg helt fram til fødsel, men jo senere opptil fødsel jo mindre sjanse er det for at de skal snu seg.( Tror det vanligste er at de snur seg før uke 37) Min baby hadde ikke snudd seg i uke 32, men på kontroll hos JM idag uke 36 hadde han snudd seg:-) Så du trenger ikke bekymre deg enda!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Tror du har god tid enda ja Selv har jeg båret unger, som har lagt seg med hodet ned allerede fra rundt uke 30, og de har blitt liggende slik til fødselen. Jeg er i uke 30 nå, og håper snuppa blir liggende slik frem til fødselen, som sine søsken ) Dersom babyen din ikke snur seg, har jeg hørt at akupunktur kan hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå