futte (tm) Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Legger pjokken og kommer med den vanlige tutkoppen med vann han har i senga. "Nei, ikke vann! Ikke vann". Neivel, så setter jeg vannkoppen bort. Lukker døra og hører "Vann!! Vann!!" Går tilbake og gir ham vannkoppen. "Nei! Ikke vann!!" hører jeg i det jeg lukker døra. Når jeg kommer ut i stua hører jeg et dunk av vannkoppen som kastes ut av senga og så starter sutringa igjen "Vann! Vann! Vann!"
grå :) Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 ooo gjett om jeg kjenner igjen den der. eller den 'neeeeeei ikke den grønne koppen , den blåååååå''neiiiiiii, ikke den blå, den rødeeeeeee'' neeeeeeeeeeeeei osv kan bli sprø av mindre avog til. detgår vel heldigvis over etterhvert. og hvis ikke så er de gamle nok til å kastes ut da de blir myndige:)
Bøggly Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Kun en løsning i mitt hode: Forklar at vann tilbys EN gang. Tilby vann; hvis nei, gå ut, lukk døra og hør på trassen en kveld eller to. (Så himla enkelt det er å gi slike råd, når men selv er over den fasen.... ;-)
futte (tm) Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2008 Joda, vet det. Men er litt fersk i dette med trassalder. Må begynne å håndtere det litt aktivt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå