Gå til innhold

Jeg tenner ikke så mye på ham lenger!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par som har vært sammen i ca 5 år. Sex livet har vært stabilt, ikke superspennende , men helt ok (har hatt det bedre med tidligere partnere, men helheten i forholdet nå er bra) Mitt problem er at han sjelden har lyst, er sliten etc. Samtidig jobber vi skift så vi legger oss ike sammen så ofte.. Nå er jeg 15 uker på vei og vi har kun gjort det 4- 5 ganger. er det flere som har det slik? Det plager meg også litt at jeg ikke blir like tent som før? Før jeg ble gravid hadde i sex ca 1 gang i uka, noen ganger litt sjeldnere. Syns kanskje dette er litt mindre en jeg øsker, men orler ikke være den som maser. Vi har snakket om det, og han bare sier at han ikke kan noe for det. (ereksjonsproblemerhar han ikke) Noen råd? Skal jeg bare la graviditeten gå sin gang og tenke at ting blir normalt senere eller? Vi er flinke til å kose på ryggen etc og sånn da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at du er gravid og hormonene spiller deg et puss. vi hadde sex ca 3 ganger i uka før jeg ble gravid men nå vil jeg brekke meg bare ved tanken på en penis. jeg blir rett og slett ikke tent! kan er omvendt å blir nesten mer tent nå enn før jeg ble gravid. Hadde jeg vært deg ville jeg ikke gjort så mye med det nå. Alt går nok tilbake til det normale ette graviditeten. (håper jeg for min del jaffal hihi...) jeg elsker han jo så tror ikke det blir noe problem. det dummeste en kan gjøre (med mindre en blir mishandlet eller han er utro da) er å dumpe kjæresten mens en er gravid, for en er liksom ikke helt seg selv da,å en vil ofte angre etterpå:o)

Skrevet

hehe kjenner meg igjen. fra å ha sex 2-3 ganger om dagen. får han ikke 2-3 ganger i uka engang. Jeg bruker da heller dildo og vibrator. noe som tenner meg mer om dagen. Jeg tar avstand totalt. Er ikke tent for 5 flate øre:) så tror ikke vi er de eneste.Men som skrevet over. Hormoner er rare. Og derfor burde man ikke gjøre drastiske ting når man er gravid:)

Skrevet

Hihi.... jeg å ordner det bedre selv enn med typen...snålt!

Stakkars mannfolka :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...