3 blå Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 vi må vel nesten ha med en presang kom jeg plutselig på. Åh, HVA? Spurte han hva han ønska seg, og svaret jeg fikk var en pose potetgull. Ok, jeg tenkte jeg kunne kjøpe det, en cola og en pakke snus. Vi er jo gode venner, men han er likevel x-en min og jeg har hverken råd eller tid til å løpe rundt å finne noe stort og meningsfylt i presang. Det er bare oss tre som skal feire det også... Hva synes dere, teit eller?
Mom2Two Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg hadde kanskje prøvd å finne noe litt kulere enn en pose potetgull..
3 blå Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Jaah, men jeg er så lat og orker ikke kjøre innom noe kjøpesenter. Vet ikke hva det skulle vært heller. Er mer en oppmerksomhet enn en veldig fin bursdagpresang... Liksom takk for middagen.
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Nei, jeg syns ikke det var teit:) Hvis ungen din er stor nok kan h*n tegne en tegning..
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Du kan lage dessert feks? Eller en kake? Hvis han er glad i det..
oktopus Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Nei, d var ikke teit. Skal jo bare være en liten ting. D var jo det han ønsket seg...
Slalotte Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Når jeg og samboer gjorde det slutt for 2 år siden så kjøpte han en vesk til meg i julegave, men trodde ikke vi var så gode venner at vi skulle kjøpe gaver til hverandre(hvis du forstår hva jeg mener).. Så jeg gikk inn på matbutikken og kjøpte smash, vi menn, en six-pack og en daim is.. Han ble kjempe glad for det for det er det beste han vet.. hehe.. tanken som teller.. Så syns du kan kjøpe en potetgull pose og noe annet du vet han liker veldig godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå