Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Har i det siste hatt SKIKKELIG MASSE utflod , som slim . gul/hvit . Ikkenoe blod i det heller. Og når jeg går på do, henger det ut , Er så seigt at det ikke forsvinner før jeg "drar" det ut . Noen andre som har det sånn? Vil det forsvinne snart , eller være helt til fødsel ? Er 36-1 i dag !
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har også dette nå, er i uke 37. For meg virker det som det er slimproppen som går, for det har komt etter det først kom geleaktige klumper
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 ser og kjennes ut som geleklumper ja . ekle slim kladder. det er irriterende.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Jeg og har det sånn. Håper det er slimproppen!
mizz25 Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Hvis dokker hadde sex dagen før så kan det vær rester av sæden.. Dagen etter vi har hatt sex så kan æ gå å vent på at det geleslimet ska kom ut,ekkelt,men det har skjedd hver gang på mæ =)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Dette høres ut som sopp. Det er ganske vanlig for gravide å ha det. Det kan behandles med canesten. Jeg har det, men har ikke behandlet det. Bruker truseinnlegg... Er ikke noe farlig.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har hatt masse utflod hele svangerskapet jeg. Slik var det forrige svangerskap også. Dette er i alle fall ikke slimproppen, for den husker jeg som noe annet ja ) Mulig det forsvinner rett før fødsel, men det husker jeg rett og slett ikke.
magj Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Har også dette og regner med det er sopp. Snakka med legen om det sist, hun undersøkte ikke noe bare sa at hvis det blir værre bruk Canesten vagitorie ført inn med fingrene, og ikke sånn konsentrert endags-behandling (pga økt blodgjennomstrømming suges alt opp på en gang og blir brukt opp uten at en greier å dra nytte av alt). Bruk svakere styrke over flere dager. Har likevel tenkt å spør om streptokokk-infeksjon ved neste konroll pga jeg hadde det i forrige sv.sk
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 HI her . Sist jeg var på sykehuset fikk jeg gu-undersøkelse, og da ble det tatt bakterieprøve ellerno. Fikk brev i posten , og den var negativ . Kan de oppdage sopp på en sånn prøve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå