LINDA*** Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Det gjør nemlig ikke min. Er jo 3-4 grader her, så jeg kunne vel bare kledd på han, men tenker "hva er vitsen".. Men i mårra er det jo meldt kanonvær med 6*! Men de siste dagene har han knekt sovekoden. Sover mer enn gjerne 1 1/2t - 2 timer på dagtid (som i dag/nå!). Før var det så oppstykka...
*smula* Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Mini sover ute på dagen alltid. Uansett om det er 5 pluss eller 10 minus.
Alba44 Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Han sover stort sett alltid ute på dagtid. Sover mye bedre og lenger da, og er strålende fornøyd når han våkner )
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Kommer litt an på, men stort sett sover lillegutt ute i vogna om dagen. Da sover han alt ml 1-3.5 t. Legger han ikke ut dersom det er mer enn -10 ute. Og noen ganger sover han inne uansett vær, så jeg gjør som jeg føler for der og da:o) Men stort sett ut!
samuraibeibi Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Jeg heier på uteligging. Han sover så godt og dessuten er det superpraktisk (hvis man bor sånn at det er mulig selvfølgelig), fordi han sover dagsøvn godt uansett hvor han er, bare han får sove i vogna si. I dag på verandaen, en annen dag på gåtur, en tredje dag på kafé osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå