Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Fant du ut av dette med åpen barnehage? Glemte å sjekke om du hadde svart på det andre innlegget... Ville enten ringt helsestasjonen og spurt, eller kanskje spørre her inne. Sikkert noen som vet noe ;-)
Gjest MyIian Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 hei!! Jeg tenkte på deg isted, for jeg glemte å svare på innlegg og fant det ikke igjen.. Jeg har ikke funnet ut noe mer om det, men jegh adde et par spørsmål til: Kan jeg begynne nå? Kan jeg bruke den som er i nabokommunen? Jeg bor ikke i oslo, men bodde før, nå bor jeg i en liten kommune utenfor lillestrøm.. Kanskje det er noe rart med googlen min siden den ikke fant noe om åpen barnehage, får veldig lite svar når jeg googler om dagen.. Fant i alle fall en som var nærmeste i ullensaker og det er over 1 1/2 time reisevei herifra.. Kan man komme og gå som man vil i åpen barnehage? Jeg må ikke hver dag f.eks? ooog.. er alle åpne barnehager kristne? har som deg ikke så mye til overs for den biten
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Du kan begynne når du vil, og kan sikkert gå i nabokommunen. I og med at du er med selv og passer barnet ditt er de jo ikke så strenge ;-) Neida, du kommer og går når du vil. Denne uken var jeg bare mandag, for eldstemann ble syk og da gikk det ikke de andre dagene. Alle er nok ikke kristne, men mange er nok det. De driver jo ikke misjonering, men synger den slags sanger. Jeg overlever i hvertfall. Du kan jo se hjemmesiden til den jeg går i: http://sesamist.com/5.html Jeg ville spurt her inne om noe visste noe. Ellers kan du jo sende meg navnet på stedet/ kommunen så kan jeg evt hjelpe deg å leite ;-)
Gjest MyIian Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Hvis du gidder, så kan du google rælingen kommune og åpen barnehage.. Det forundrer meg litt om de ikke har det her siden det er et ganske sterkt kirkemiljø her vi bor.. Skal se på den dere går i.. Overlever nok kristne sanger ja.. Jeg sang jo i kristent kor kjempelenge selv om jeg ikke er det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå