Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 er trønder ja!!! Bart er bakteriebombe nr 1, så slikt dritt har ikke jeg i trynet:-) Har 3 dagers akkurat nå:-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Hehehe. Ser deg for meg med trønderbarten din nå sjø
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 ja men jeg har ikke bart for svarte:-)
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 HAHAHA!! Nå fikk jeg et artig bilde av deg oppi hodet, Yppert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå