Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hadde dere masse eller lite sex? Hadde dere sex på EL-dagen , eller bare dagene før EL? Prøvde dere noe kjerringråd? Har mange gutter, og kunne tenke meg en jentebaby til slutt! :-)
playground princess Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Hehe.. Mange gutter? Ser for meg en kjempegjeng med søte gutter nå Vi venter jente. Vi hadde ikke så veldig mye sex rundt EL-dagen. Men var usikker på når jeg hadde EL pga litt rot i syklusen. Har egentlig ingen tips eller kjerringråd å komme med. Beklager! Lykke til i prøvingen
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 vi har alltid hatt mye sex.før under og etter. og venter jente:)
Isaks mamma <3 Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Her kan du nok bare krysse fingrene og håpe. Dette er det X- og Y-kromosomene som bestemmer, så kan aldri se for meg at tidspunkt for unnfangelsen har noe å si. Men lykke til med å få jente! Eller en liten gutt til...kjekt uansett
lille_mille Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 vi venter jente og hadde sex hver dag de dagene jeg hadde eggløsning! Men tror det er veldig tilfeldig det der!
nr2 i mai! Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Har jente og venter jente! Var ikke planlagt, men det sies att har en sex før el har en større sjangse for jente. Dette er fordi gutte sæd svømmer fortest og jentene lever lengst. Så om egget ligger der når en har sex vinner som regel guttene, om sæcellene har ligget og ventet på egget er det større sjansje for att jente sæden har over levet lengst. Men ingen regel uten unntak! Også dess lenger inn in kommer sies å gi jente en sjanse til å kappløpe med gutta!! Lykke til
To prinsesser Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Vi har ei jente fra før og venter ei jente til og hadde vel ikke mer el mindre sex egentlig.. Tok alt helt med ro.. Jeg tror oxo det er veldig tilfeldig
2 fine små Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Kinesisk foedselskart ser ut til aa vaere skremmende presist... Sjekk det, og se om det er noen mnd som er spesielt gunstig aa forplante seg... =o) Stemmer paa hele min mann sin familie og hele min og vaart barn og venners barn. Ellers kan man ha sex under svaert kalde eller varme steder (som i snoeen, hehe, eller badstu) Da er det visst jentesperm som lever best. Men hjelpe meg, det er ikke godt aa vite. Min tante har 5 jenter....saa det FAAR de bare jenter. I vaar slekt er det 15 jentesoeskenbarn og 5 gutter Mor og de var 5 jenter og 1 gutt, saa dersom vi faar gutt naa (har jente fra foer) har vi jammen meg vaert litt utenom normalen i vaar slekt. Lykke til!
Isaks mamma <3 Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Okei, jeg ser den teorien... Men nå er det jo slik at det trengs ca 100 spermier for å lage åpning i eggcellen, slik at den ene kan trenge inn. Så dersom guttespermier er raskere, så er vel sannsynligheten bare litt økt fordi det da vil være flere guttespermier enn jentespermier blant de 100 første... Men hvilken som helst av de kan jo trenge inn... Så jeg ville nok ikke stolt blindt på dette, men kanskje man kan påvirke sannsynligheten litt ja - bort fra 50/50.. Nå begynte jeg å tro jeg skal få jente, hehe
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #10 Skrevet 19. januar 2008 Jo Mumi- men hvis man har sex flere dager før el, og det er flest guttespermier som kommer først, så er det ikke noen eggcelle der å trenge inn i, ikke sant. For den har ikke kommet seg ut i egglederen enda! Så siden jentespermiene er tyngre og svømmer saktere, kommer de frem senere men kan da svømme rundt og vente på eggcellen i flere dager (opp til 6-7 døgn!), og innen den tid har veldig mange guttespermier dødd, for de lver ik så lenge. Så det er nok større sjans for jente noen dager før, stemte på meg begge ganger..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Heisann. Har selv 3 gutter og "prøvde å lage jente" nå som det var siste gang. Hadde sex bare 2 dager før el. Legen sier jente, men har guttefølelse, blir spennende. Blir veeldig kos med 4 gutter og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå