Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Har hatt jobbintervju over telefon og det ser ut som om jeg fikk jobben ja. I kveld skal vi ha barnevakt også, mens vi går på kino med et vennepar og koser oss=) Og så kommer lønnen i neste uke... Og 50-årsdag med masse god mat i morgen! Nå er jeg glad nå=)
strekkmerketrollet Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 gratulerer da ) Kos dere masse i helgen, det skal vi også gjøre!
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Slike dager er gull verd! :-) Gratulerer med ny jobb og kos deg! Harogså en god dag i dag. etter 3 uker med minst en syk unge hele veien er mini på 7 mnd skikkelig frisk for første gang på 2 uker i dag og har faktisk vært blid i dag (kryss i taket!) og sov i hele natt så da blir jo jeg også i godt humør igjen :-)
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Så bra at dere har det bra også=) Nå bare gleder jeg meg til sambo kommer hjem. da skal vi ut til mamma og spise middag, og så skal hun passe=) Og når vi kommer hjem fra kino skal jeg slenge meg over gubben siden jeg har en så god dag. Men ikke si det til noen da...=P
Alba44 Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Så bra da!! Kos dere masse sammen & lykke til med "slengingen" over samboeren din ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå