Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hadde dere masse eller lite sex? Hadde dere sex på EL-dagen, eller bare sex før EL? Prøvde dere noen kjerringråd? Har mange gutter nå , og ønsker meg ei jente som siste baby!
Gjest Lenchen *høygravid* Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg både har, og venter ei jente, men har dessverre ingen oppskrift på det. Tror nesten jeg er arvelig belastet, hehe... Vi føder bare jenter i min slekt ser det ut for :-)
januarbaby+maibaby Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 føder bare jenter i min slekt også... har 5 jeg er tante til og alle er jenter. venter jente for første gang jeg og
~falck~ har fått baby! Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Kjønn har ingenting med noe annet enn hvilken sædcelle fra mannen som treffer ditt egg! Eneste som er bevist er at jentesædcellene lever lengst, så den gamle sæden inneholder flest jenteceller. Og hos da eldre menn...
Mininni Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Ingen oppskrift her - må si at jeg nok har lite sansen for planleggings-sex Her går det bare på impulsmetoden!
mor.monsen Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Hehe...eneste kjærringrådet vi brukte var det med slilmløsende hostesaft. Men det var jo før at sædcellene skulle komme fortere fram....tror ikke det har noe med kjønn å gjøre. Lykke til!
Phantom´ Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Med de andre to (gutter) hadde vi sex hver dag fra en uke før el til noen dager over. Denne gangen hadde vi sex bare en gang og det var da el-testen slo ut. Venter jente nå...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #10 Skrevet 19. januar 2008 hadde sex 1-2 ganger i uka da jeg ble gravid med min første, det ble jente. med nr 2 som ble gutt holdt jeg på litt som var noe:p
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 Har gutt i fra før og venter jente nå....... Har ikke gjort noe annerledes denne gangen nå enn forrige...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Vi hadde mye sex begge gangene vi har prøvd, resultat, gutt først, jente etterpå Er nok ingen sikker oppskrift her!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #13 Skrevet 20. januar 2008 Vi hadde masse sex begge gangene det ble jente, og med gutten hadde vi litt sjeldnere sex.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #14 Skrevet 20. januar 2008 Vi hadde mye sex... hver kveld å flere ganger på dagen, ikke fordi vi prøvet å lage barn, men fordi vi var bare helt ville du bør ha sex 2 dager før eggløsningen din, åsså forsette slik. Bare jenteceller lever opptil 2 døgn i "kanalen". kjøp deg en eggløsningsmåler, å ha sex sånn ca 2 dager før... visst egget fester seg da etter 2 dager blir det garantert en jente. Snakk også med legen din om dette...de kan gi deg flere råd en jeg kan Vi elsket bare mye å ofte vi...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #15 Skrevet 20. januar 2008 Uhmmm,, sædceller kan jo leve opptil 1 uke under visse forhold. Når det gjelder råd om å få jente eller gutt som ikke er en myte...er: Jente...ha sex en stund før eggløsning, de lever lengst. Gutt...ha sex rett oppunder eggløsning, de svømmer fortest. Første gang fikk jeg gutt og vi hadde sex ofte. Denne gangen venter jeg jente og hadde sex en stund før eggløsning og ikke under. Ingen regel uten unntak da...men dette er vel det beste rådet skulle jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå