Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset og beliggenheten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huset i seg selv er fint, men jeg ville aldri aldri aldri ha bodd i det området. Med fare for å høres skikkelig fæl ut nå, det tror jeg må være området med de ekleste menneskene i Norge, og det er ikke et bra miljø for barn å bo i. Snakker av egen erfaring her og finnes sikkert unntak.

Men igjen, huset er veldig fint ;-)

Skrevet

jeg synes det var kjempefint jeg....

Skrevet

Overhode ikke verdt prisen, spørr du meg ;o)

Jeg ville heller ikke bodd i det området.

Men vi er ulike alle mann ;o)

Skrevet

Helt greit hus, men ikke for den prisen! Her jeg bor hadde samme type hus blitt solgt for ca 2 mill.

Skrevet

Herlig hus, herlig beliggenhet, forferdelig pris.

Skrevet

Det er den verste pris-settingen jeg har sett!!!

Nå bor jeg laaaangt unna Oslo, og takker gud for det, når jeg ser prisen. Det huset er IKKE verdt 6 mill!

6 mill for meg er et STORT hus, minst 3 mål tomt opparbeidet til nærmest parkområde. Eget master bathroom, walk-in-closet, bibliotek,

you name it.

Skrevet

faen du får et nybygd sjølvalgt hus for det. Selvom du må betale 1 mill for tomta.. da bygger jeg heller sjøl og kjøper nye møbler all over :P

Skrevet

Jeg må bare kommentere dette enda en gang jeg...

Skjønner at folk betaler mer for å bo i Oslo altså, men come on!

Å ruinere seg selv for å få bo i rekkehus??? Er jo nærmest det, selv om du eier 4 vegger selv...

Når du bor i et hus til 6 mill, skal det være unikt, ikke "lang-lang-rekke".

Du HI, jeg anbefaler deg å sjekke andre hus i 6 mill-klassen som du ikke har råd til; dette var ikke mye å drømme om.

Kan foresten legge til at jeg ELSKER å sette minimumsgrensa på finn.no til 5-10 mill, og se på husa der Prisklassen min er på 1,5 så det kommer jo aldri til å skje, men det er så gøy!

Det må være en skrivefeil i den annonsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...