Gå til innhold

kyllinggryte, oppskrift noen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

HAr så lyst å lage i dag, men har ingen god oppskrift, har du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er min

 

sjampinjong

paprika

løk

purreløk

bacon

mais

kyllingfilet (evt. ferdig grillet kylling)

2 pk bretagne kyllingsaus

 

Del kyllingfilet i biter og stek. Krydre med salt/pepper/kyllingkrydder.

Stek sopp, paprika, løk purreløk og bacon. Ha i maisen og kyllingfileten. Hell over sausen og kok opp etter anvisn på pakken.

Serveres med pastarør og en god salat.

 

Ekstra godt blir det om du blander pastarør i gryta, heller over i en ildfast form og legger ost på toppen. Gratiner i ovnen til osten er smeltet og gylden på farge.

 

 

 

Skrevet

100%Hjemmelaget - ingen toro - slankeoppskrift...

 

4 porsjoner

 

4 kyllingfileter i strimler (evt 600 g strimlet kylling)

1 stor rød paprika

1 stor løk

1 bx sopp

1/2 purre

Litt minimais

1/2 sqash

1 ts paprikapulver

3 dl væske av soppvannet, vann og buljongpulver

1 boks kesam

 

Stek kyllingen, krydre med salt, pepper og hvitløk.

Strimle grønnsakene. ta ut kjøttet. ha litt vann i stekepannen, fres grønnsakene. Ha i kjøttet igjen.

Ha på soppvann m/buljong og kesam. Rør godt. Ha over litt paprikapulver, eller annet krydder.

La trekke i 5 minutter.

Serveres med ris.

Obs, bruk stor stekepanne eller wok.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...