Petrine C",) Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 HAr så lyst å lage i dag, men har ingen god oppskrift, har du?
mirredutt Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Her er min sjampinjong paprika løk purreløk bacon mais kyllingfilet (evt. ferdig grillet kylling) 2 pk bretagne kyllingsaus Del kyllingfilet i biter og stek. Krydre med salt/pepper/kyllingkrydder. Stek sopp, paprika, løk purreløk og bacon. Ha i maisen og kyllingfileten. Hell over sausen og kok opp etter anvisn på pakken. Serveres med pastarør og en god salat. Ekstra godt blir det om du blander pastarør i gryta, heller over i en ildfast form og legger ost på toppen. Gratiner i ovnen til osten er smeltet og gylden på farge.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 100%Hjemmelaget - ingen toro - slankeoppskrift... 4 porsjoner 4 kyllingfileter i strimler (evt 600 g strimlet kylling) 1 stor rød paprika 1 stor løk 1 bx sopp 1/2 purre Litt minimais 1/2 sqash 1 ts paprikapulver 3 dl væske av soppvannet, vann og buljongpulver 1 boks kesam Stek kyllingen, krydre med salt, pepper og hvitløk. Strimle grønnsakene. ta ut kjøttet. ha litt vann i stekepannen, fres grønnsakene. Ha i kjøttet igjen. Ha på soppvann m/buljong og kesam. Rør godt. Ha over litt paprikapulver, eller annet krydder. La trekke i 5 minutter. Serveres med ris. Obs, bruk stor stekepanne eller wok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå