to-em Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jeg begynner nesten åbli bekymra når jeg ser på andres mage er inne når de er ca 16 uker på vei, mange har jo skikkelig mage, men min syntes nesten ikke at jeg er gravid. Blir nesten bekymra jeg. Hadde ganske flat mage fra før og har vært en del kvalm,men alikevel. Er mitt 2.barn. Men jeg kjenner liv nesten hver dag da:)
reekleim *fødeklar* Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 min mage begynner å vise seg litt nå. er i uke 15 nå. men har vært gravid 3 ganger før, alle de gangene måtte jeg vente til jeg hade passert godt og vel uke 22 før noen kunde ane en mage der! det er litt kjedelig når man venter så færlt!!! lykke til...den kommer snart og da er den god som gull
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Jeg kan såvidt skimte en liten kul nederst, men ikke noe som noen andre kan legge merke til. Ikke kjenner jeg noe bevegelse heller! Men er førstegangs, og det er vel heller sjelden å kjenne noen ting så tidlig da...?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Var ikke så veldig tydelig min mage i uke 16 heller, men nå 18+2 er den blitt kjempestor... Begynte å vokse noe voldsomt i uke 17 :-) Så den kommer nok skal du se!
togutter-08og10 Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Jeg er 14 + 2 og ser bare litt overspist ut etter jula. Gått opp 3 kg siden jeg er konstant sulten.. Kan skimte en kul, men vil gjerne se mer gravid ut snart... Er slank i utgpk så det er ingen som har sett det enda.
kekamba Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Har det på samme måten. Er 17+0 og liten antydning til mage. Sist hadde jeg stor mage i uke 16, så denne babyen må ligge helt annerledes. Den kommer nok skal du se. Har en misstanke om at det kommer til å ta av denne uken - har jo lyst på mage nå Selv om jeg priser meg lykkelig over at jeg fremdeles kan bøye meg og leke med prinsen på snart 2.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har ikke fått gravidmage enda, og er gått inn i uke 17 i dag. Hadde ikke det i første svangerskap heller. Er lang, og har bakovervendt livmor, så det har gjerne litt med saken å gjøre.
cille35 Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Ikke vær bekymret. Jeg er 18 uker, og har en hard klump i midten bare som kjennes når jeg ligger på ryggen. Synes alle andre har flotte gravidemager, og er litt lei meg for at det ikke synes særlig på meg. Uansett, det har med hvordan kroppen din er laget, og hvordan du bærer barnet å gjøre. Kommer rett fra kontroll nå, og hadde et s/f-mål som lå over normalen. Slik hadde jeg det med førstemann også. Høyt sf-mål men nesten inge mage. Snakket med moren min som fortalte at jeg bare ble kalt overraskelsen da jeg ble født, så det har nok noe med arv og gjøre og hvordan vi er skapt. Kos deg og vær glad du slipper drasse på stor mage tidlig.
lille_mille Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 jeg fikk ikke mage som var synlig for andre før rundt uke 20... men er nå i uke 28,og nå synes den godt. Den kommer når den kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå