Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Synes dere virkelig ikke d er pinlig at gubben får bæsjeflekker på pikken? mange sier d bare er å gå på toaletter og tømme seg før hyrdestunden. men helt tomt oppi der er d nå vel aldri likevel. nei, æsj sier bare jeg!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har da min måte og gjøre det på, så ingen bæsjeflekker her nei ) Men for all del, det er MANGE ganger jeg sier nei, netopp pga faren for slikt
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 kan jeg spør hvilke måte?? har ikke turt å prøve nettopp pga dette...
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Ja, det kan du, men tror ikke jeg skal utbrodere det her, orker ikke og ha Yppert på nakken enda en gang ) Men, det finnes jo utstyr for dette og da, vet ikke hvordan det virker da jeg ikke har prøvde, men har sett de har det på kondomeriet
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Neeei sauen! En fordel at det ikke er noe der da, kondom eller ikke )
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 hehe=) jeg bare måtte...=p men vet de har noe skyllemiddelgreier. Men teoretisk sett får man ikke bæsj på tissen hvis man har kondom på. da får man i tilfelle bæsj på kondomen. dessuten ligger bæsjen lenger oppe hvis man ikke er dritetrengt. og man har jo ikke analsex når man må drite!
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Der har du et poeng! ) Hehe. Nei, jeg har hvertfall ikke det! Må være rimelig sikker på at jeg er utenfor fare da ja )
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Til anonym 13.18: - Jeg har brukt sånn derre (husker ikke helt hva det heter) middel som gjør at man tømmer seg. Miniklyx, montro? Husker jeg brukte det samme som før fødselen min...uten sammenligning for øvrig. - Ellers så vet man jo sånn noenlunde når faren er stor og mindre stor, i alle fall vet jeg det da:)
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Har nå aldri opplevd at sambo har fått drit på pikken... Man velger som sagt ikke å ha analsex når man er dritetrengt, og med mindre man er det er ikke bæsjen så langt nede! Med mindre din kjære har en halvmeter å stappe i deg.. Nei, uff, nå gir jeg meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå