Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på fem mnd har lært å rulle fra rygg til mage, men ikke tilbake, så nå ruller hun over hele tiden. Problemet er bare at hun syns ikke det er så morsomt å ligge på magen, så det blir masse sutring og snuing :) Jeg gjør jo ikke annet enn å gå å snu henne tilbake. Blir litt smårar av det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi henne et speil. da synes mange det er mer morsomt på magen. Bør jo ligge på magen for å terne ryggen

Skrevet

Hehe. Førstemann ble eitrende forbanna etter 5 sekunder på mage, så han var litt slitsom på den alderen. Yngstemann er der nå, men liker heldigvis å ligge på mage så da har jeg noen minutter på meg. Med mindre han ruller seg fast i noen leker eller grinda.

Skrevet

He, he. Husker det så godt da gutten min holdt på sånn. Han var nesten 6 mnd og det var ved juletider for 2 år siden. Jeg prøvde pakke pakker og bake o.s.v men måtte avbryte hele tiden fordi jeg måtte snu han over igjen:)

Det tok ikke mer enn noen få dager, en uke kanskje så klarte han det selv.

Skrevet

Har prøvd det meste med henne, men med mindre jeg ligger å snakker med henne, så vil hun ikke ligge på magen... :( Men det ser ut til at hun prøver å komme seg tilbake å nå da, så man kan jo håpe at det skjer snart sånn at jeg får gjort noe annet enn å dytte henne tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...