anni69 Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jenta vår på 7 mnd har alltid vært flink å legge seg og sove hele natta, men no er det trøbbel kvar kveld/natt. På dagtid er ho enkel, bare å legge ho i vogna, og ho sovner av seg selv. Men på kvelden er det styr. Har prøvd å legge ho både tidlig og seint, og ho får ikke sove etter 16.00 på dag. Legger ho i 19.00 tiden og ho henger/sover på puppen en halv times tid,legger ho over i hennes seng, og ho hylskriker. må ta ho opp og kose til ho sovner igjen. Leggingen kan ta opp til 1,5 timer no, mens før kanskje 5 min. Har noen noe tips? Det samme skjer på natta når ho skal ha pupp, ho må sove skikkelig før jeg legger ho i si seng. Ho får 2 grøtmåltid+ middag,elles er det bare pupp.. Trenger tips..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 De har sånne perioder innimellom. Det kan skyldes mange ting; tenner, utvikling (at de holder på å lære seg å krabbe etc), trenger mer mat..... Datteren vår hadde også sånne perioder, særlig rundt 8 mnd da hun lærte seg å krabbe samtidig som de første tennene opp kom. Men det går over! De trenger kanskje bare litt ekstra kos og kroppskontakt. Og prøv å gi mest mulig oppmerksomhet og kos før hun skal legge seg slik at hun er trøtt og trygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå