Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 7 mnd har alltid vært flink å legge seg og sove hele natta, men no er det trøbbel kvar kveld/natt.

På dagtid er ho enkel, bare å legge ho i vogna, og ho sovner av seg selv. Men på kvelden er det styr. Har prøvd å legge ho både tidlig og seint, og ho får ikke sove etter 16.00 på dag. Legger ho i 19.00 tiden og ho henger/sover på puppen en halv times tid,legger ho over i hennes seng, og ho hylskriker. må ta ho opp og kose til ho sovner igjen. Leggingen kan ta opp til 1,5 timer no, mens før kanskje 5 min. Har noen noe tips? Det samme skjer på natta når ho skal ha pupp, ho må sove skikkelig før jeg legger ho i si seng. Ho får 2 grøtmåltid+ middag,elles er det bare pupp..

 

Trenger tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har sånne perioder innimellom. Det kan skyldes mange ting; tenner, utvikling (at de holder på å lære seg å krabbe etc), trenger mer mat..... Datteren vår hadde også sånne perioder, særlig rundt 8 mnd da hun lærte seg å krabbe samtidig som de første tennene opp kom. Men det går over! De trenger kanskje bare litt ekstra kos og kroppskontakt. Og prøv å gi mest mulig oppmerksomhet og kos før hun skal legge seg slik at hun er trøtt og trygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...