Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

UL viste 3 egg,få men forhåpentligvis gode..

Uttak mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skifer

Hm, har de sagt noe om hvor mange egg det i gjennomsnittet pleier å være i slik situasjon?

Krysser alt jeg har for at de 3 du har er gode som gull, og at det er din tur nå. Tvi, tvi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

klem:)

Skrevet

ynskjer deg lykke til på mandag! Det treng vel ikkje vere så mange egg om dei er gode? Kryssar fingrane!

Skrevet

(Cmoi.. det vanligste er rundt 10 ++

Vilsågjerne fikk ut 19..)

Men jeg prøver å være optimistisk med de jeg har,så vil ikke henge meg for mye opp i antall..

Heller håpe det er bra kvalitet..og det tror jeg,spes en av folikkene var skikkelig stor..han trodde først det var en cyste..men jaggu var det egg inni ja.. :)

Vel uansett..

Jeg har i dag fått ut mine 3,de ligger nå i varmeskapet på

klinikken sammen med spermiene til mannen ..og forhåpentligvis er blitt befruktet..

Det er om de klarte å preparer sæden slik at gutta klarer befruktningen selv,hvis ikke skulle de bruke icsi..

Får vite i morgen..

Spennende skummelt dette gitt..

Skifer

Skrevet

skifer

Å, dette er så spennende, gleder meg til å følge deg fremover nå. Skal jo selv gjennom dette i mnd fremover. Krysser enda alt jeg har, klarer nesten ikke gå for bena er i kryss hele tiden:))xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Tusen takk Cmoi :)

Jeg fikk tlf fra klinikken i morges,

2 egg har blitt befruktet ved hjelp av icsi,i morgen skal

jeg sette dem inn så sant de fortsatt deler seg fint..

Så er det opp til gulleggene selv å feste seg.

Lykke til når du og skal igang :)

Klem

Skifer

Skrevet

Herregud, noe så spennennde. Her skjer det ting altså. Dette er mer spennende enn en føljetong i romantikk når man var 14.....

Lykke til med celledelingen, måtte du få to stykker som klorer seg fast slik at du ender opp med tvillinger, ja jeg føler på meg at du vil lykkes nå. Klem.

Skrevet

Tusen takk Agne vennen :)

Håper du føler rett :)

Masse lykke til deg også..

Mange klemmer

Skifer

Skrevet

Så spennende, Skifer!!!! Det må jo være en bortimot utålelig spennende tid for dere nå?!?! Jeg krysser alt jeg har for deg og håper begge eggene er klar for deg i morgen!!!! Hold oss løpende oppdatert!!!! Hvilken klinikk bruker du forresten? Vi planlegger IVF til sommeren om ingenting er på gang før det... og det er det vel heller neppe...

Lykke, lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

klem

Skrevet

Oj så spennende ja!

Håper dine to egg er vel på plass nå, og ikke minst at de fester seg godt. Utvikler seg til 2 sterke spirer og at du blir tvillingmamma i løpet av året :)

Skrevet

Tusen takk jenter :)

Da er jeg ruger gitt,satt inn 2 gullegg i dagmorges..

Mange klemmer fra

Skifer

Skrevet

skifer

Deilig å tenke på at du har 2 befruktede egg i magen:)

Ønsker deg alt hell, du fortjener virkelig å få din lille nå.

Tenker på deg:)

Klem

Skrevet

Å så spennende skifer - håper de klorer seg godt fast der inne og resulterer i to nydelige babyer om 8-9 mnd :) Masse masse lykke til!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Det gikk rett i dass..bokstavelig talt :(

Tantejæklen kom i dag,så eggene mine har nok ikke festet seg nei..

Det var den drømmen.. over to års slit ,

og ikke en gang ICSI hjalp!!

Skrevet

Åå - nå vet jeg ikke hva jeg skal si - bare at jeg håper det går bra med deg og at du ikke gir opp håpet. Din tur kommer nok :)

Stor trøsteklem :)

Skrevet

Verkeleg leit å høyre, Skifer. Skjønar at du er lei deg og fortvila no.

Trøsteklem frå meg.

Skrevet

Så trist Skifer - tenker på deg i dag.

Trøsteklem fra meg også.

Skrevet

Dette var kjempetrist skifer, rett og slett grusomt etter så mye slit du har vært igjennom..føler med deg og sender deg en stor trøsteklem.

Ikke gi opp Skifer...

Skrevet

Så ubeskrivelig leit.

En stor trösteklem til deg

Skrevet

Huff. Nei og nei! Så trist. Men jeg håper du ikke gir opp helt enda. Dere skulle tatt dere en lang og deilig ferie, bare dere to. Kun kost dere og slappet av.......! Bare det å komme seg vekk, kan være et lite puff i riktig retning. Har du sjekket om du har mistet da? Kan jo være et ørlite håp om at det kun er det ene egget som har kommet, mens det andre fortsatt er der inne :)

Ønsker deg fortsatt masse lykke til, og sender over en stor trøsteklem

Skrevet

huff så trasig..... kom deg opp igjen fort... klem

Skrevet

Stakkars deg, Skifer! Eg føler med deg.

Trøstklem frå

Skrevet

skifer

Dette er så fryktelig trist, vet ikke hva jeg skal si!!!!!!!

Hadde virkelig håpet at det var din tur nå, ikke gi opp skifer.

Tenker på deg.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...