Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Kan dere ta hensyn til en stakkar på DIETT???? Får jo sikkel i munnvika hver gang jeg ser en "hva skal dere ha til middag?", "i kveld skal vi kose oss med pizza".."hvilken sjokolade er den ALLER beste"... Skam dere! Ta hensyn! ) Tehe )
RompeRock Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Men du kan vel kose deg litt? Jeg gikk ned 1,2 kg sist uke, til tross for taco på fredag, pizza på lørdag og sjokolade og ostepop som snop. Trenger ikke spise så mye Tygge sakte, nyyyyte maten og slutt med en gang du merker du er mett. ))
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 he he.. drit i diett. vi lever bare en gang. og må derfor unne oss det vi har lyst på. derfor bedre å spise ofte men små porsjoner. det gjør at jeg kan spise akkurat det jeg vil ha, uten å legge på meg et gram.går heller ned i vekt
meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Ehhh, kan du ikke ha det bra selv om du er sunn? Du skal vel uansett ikke tilbake til noe usunt kosthold om du vil ha en varig vektendring? Så da må du finne ting du kan spise som ikke er så ille. Jeg anbefaler tzatziki og grønnsaker som dipp:) Det er godt om man liker den slags.
Helnøtt med spire:) Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Og ta hensyn til meg somhar en ekstremt sår hals som såvidt kalrer og svelge supper men er egentlig utrolig sulten *frustrert* hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Inlegget var ment som en spøk da dere ;o) Og ja, enig helnøtt. Ta ansvar ) TIl ifno så går jeg på ketolyse, så heller dårlig med taco og slikt her altså )
meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Hva er greia med ketylose da? Jeg vet ikke hva det er.
NickNoLte Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Jeg skrev et innlegg om mat nettopp, sorry! Så overskriften akkurat i det jeg trykket på "Nytt innlegg" først NÅ leste jeg innlegget ditt! vi får jo håpe jeg ikke får gode tips da, så jeg ikke frister så mye med mitt innlegg..... :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Hehe I går lot jeg faktisk være og åpne sånne inlegg! ) MEN, jeg spiser da god mat, men savner brød, ris, poteter....mmmmm
meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Du kan vel spise taco uten karboen da, om er problemet:) Da får du alt det gode og ikke de ekle skjella eller lefsene. God plan.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Jaaa, men jeg liker jo lefsene!!! :) Kjøttdeigen, rømma, sausen og grønnsakene spiser jeg jo )
meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 Jeg liker ikke lefser o.l. He he:) Syns du fikk en god deal om du slipper de. Jeg bruker bare slik til fyllmasse når alt det gode er borte..
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #13 Skrevet 18. januar 2008 Savner igrunn litt mat og TYGGE skikeklig på... går mye i koteletter, fisk, og andre slag av den varianten om dagen. Gleder meg til målet er nådd, og jeg kan starte på en endring, og spise litt mer "fast" føde )
meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 Hmmmmm... nam nam, smoothies av koteletter og fisk.. he he:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #15 Skrevet 18. januar 2008 Æsj :S Haha. Fikk riktinok blender til jul altså, men et sted får nå grensa gå ;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2008 #16 Skrevet 18. januar 2008 ha ha ha... Dårlig humor har jeg for tida. Eller egentlig alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå