Gå til innhold

Mannen min har kjøpt en dagslyslampe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg og glaner i den (har den ved siden av dataen). Spennende og ser om den virker, kanskje jeg blir litt mindre trett utover dagen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kjøpte han den? Skal ut og kjøpe etterpå...;-)

Skrevet

Han kjøpte en Melissa til 400 kr. 10000 lux. Jeg er ikke helt sikker på hvor det var han kjøpte den, men han var innom Europris i går - kanskje han kjøpte den der siden den var så billig.

Skrevet

Det var billig:-) Har hørt at de koster rundt tusenlappen, jeg...:-/

Får se hva som finnes her rundt forbi;-)

Skrevet

Jeg tror nok det ikke er så dumt å bruke det. Jeg har følt meg helt stendød siden jeg sto opp, satte på lampen, og nå kjenner jeg at jeg er mer våken og opplagt. Det er jo greitt når den kan stå ved siden av dataen.

Skrevet

Høres jo veldig bra ut:-) Billigste jeg fant her var 1500,- på Elkjøp, men var ikke innom Rema... Må nok sjekke om de har det på Remaen her...

Skrevet

Det virker jo veldig lovende. Jeg har ikke vært trøtt i hele dag etter at jeg satt foran lyset en stund på formiddagen. Ellers så pleier jeg å bli rimelig trøtt utover ettermiddagen.

Skal prøve igjen i morgen, og da vet jeg at jeg kommer til å være trøtt fordi jeg skal jobbe i natt (hvilende vakt, men det blir ikke så mange timers søvn).

Skrevet

Vet du om det er 10000 lux? Det bør være det for å få best mulig effekt.

En slik lampe med 10 000 lux kostet 2500 på Lefdal - så det er temmelig store prisforskjeller -men det går vel også på kvalitet.

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Har ikke brukt den enda. Gubben som kjøpte sist uke. Men så ble poden syk, så har ikke hatt tid, hehe. Skal sjekke i morgen.

Helt sikkert stor forskjell både i pris og kvalitet mange steder

Skrevet

Den Rema selger er den samme som de selger på Europris.. For jeg kjøpte vår på Rema... Og jeg merket god forskjell... Men den ha blitt stua vekk nå da... Får ta den frem igjen snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...