Gå til innhold

Svimmel/rar i hodet på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...jeg ble plutselig skikkelig rar i hodet igår kveld. Akkurat som om jeg skulle til å besvime, begynte å prikke i hodet mitt, og etterpå har jeg blitt litt redd for hva det kan være.

Nå tror jeg at angsten for at det skal skje igjen, gjør at jeg er rar i hodet..hvis dere skjønner. Uansett, er det andre som har opplevd dette eller?

PS: Jeg mangler ikke noe jern, og alt annet er fint også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, men det kan være flere ting, så jeg ville for sikkerthets skyld fått sjekka blodtrykket jeg da.

Men hvis du lå/satt kan det være hodet ikke fikk nok blod fordi livmoratrykker på de store boldårene i ryggen.

Ellers fikk jeg beskjed at det ikke var uvanlig å få sånne symptomer hvis en var trøtt og sov dårlig.

Hvis det er hodepineaktig og sitter forran i pannen og en evnt. får synsforstyrrelser (prikker forran øynene) bør en kontakte legen. det kan være symptom på svangerskapsforgifting.

Skrevet

Jeg vet jo ikke hva det kan være hos deg. Jeg blir helt ør i hodet når jeg har kynnere. Da presser det sånn på hovedpulsåra at det føles som om blodtilførselen stopper opp litt. Men det gir seg forholdsvis raskt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...