Gå til innhold

Kan SAS endre avreisetidspunktet med tre timer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt en reise som i utgangspunktet skulle ha gått 10.05 fra Norge. Nå har imidlertid endret det slik at den går 07.00. Det er jo litt forskjell på de to tidspunktene da...

Med et fly som går klokken syv må jeg stå opp klokken fem eller tidligere, gå 15 minutter med all bagasjen og så ta flybussen. Jeg kommer til å være stuptrøtt....

Hvis flyet hadde gått klokken ti kunne jeg stått opp sammen med samboeren min, og han kunne kjørt meg til flyplassen.

På mailen jeg har fått står det ''Dersom den nye reiseruten ikke kan benyttes, ber vi deg kontakte oss på

tlf. 05400''

Det jeg lurer på er om jeg i det hele tatt har noen rettigheter eller om jeg bare ender opp med en dyrere billett. Det er en economi-billett. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norwegian endret en gang, da fikk jeg endret billetten uten meromkostning. Jeg endret til en annen dag, men det var fordi det egentlig passet bedre for meg, så det var jo flaks:) Tror man står sterkt som forbruker her. Bare ring og krev og få endret til et annet tidspunkt. Si at du ikke kan benytte deg av det tidspunktet de tilbyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...