Kakeåndsen Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Fikk et spark bak da svogeren min med mindre erfaring og utdannelse enn meg fikk tilbud om høyere lønn enn det jeg har. Snakket med daglig leder i selskapet jeg hvor jeg har søkt jobb i går, og han var nesten i "fyr og flamme" over bakgrunnen min. Regner med at de også eventuelt er klare for å betale litt også.... En lederstilling med ansvar på et nyåpnet kontor. Forme stillingen min selv. Litt sugen. Samtidig trives jeg veldig godt i jobben jeg har, og det står en forfremmelse og venter på meg der også, men ingen voldsom lønnsøkning. Vanskelig. Men jeg får se om jeg eventuelt får tilbud om ny jobb, og hva sjefen min har å tilby da.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Lykke til Får håpe på et resultat du kan leve med
Kakeåndsen Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 He-he, en halv time etter at søknaden var sendt fiik jeg svar....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Oisann Kan jeg spørre hva de sa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå