Gå til innhold

Svangerskapskvalme er bare psykisk!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så inn i hampen provosert av folk som kommer med slike teite meldinger, når de ikke har opplevd det selv!! "Bare å spise litt kjeks før en står opp" "spise ofte" og alle disse teite rådene som sikkert virker hvis en er bittelitt uggen...Har prøvd alt fra a til å, også medisiner. , har vært så syk at jeg ikke klarte å få i meg mat nesten, i perioder hadde jeg ikke krefter til å stå i dusjen og lå på badegulvet og grein.. Kjære alle bedrevitere ikke gi råd eller kom med teite kommentarer som overskriften, for jege er redd jeg kan bli voldelig hvis jeg får en slik kommentar igjen.......okei litt overdrevet da. Noen som forstår meg?????? snufs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. skjønte ingenting først, for overskriften og innholdet i teksten matchet ikke helt. Men jeg forstår så absolutt hva du mener. Svangerskapskvalme er så absolutt IKKE bare psykisk! Første gang jeg ble gravid fant jeg det ut i uke 10 (fordi jeg hadde blødninger som var akkurat som mensen), men jeg var da kvalm i 5-6 uker FØR jeg fant det ut, så hvordan kan det da være bare psykisk?

Håper du blir bedre snart!!!

Skrevet

God bedring! . Jeg var også kvalm før jeg fant ut at jeg var gravid, og signerer Nonnings.

Og bare bit hodet av den neste som påstår at det bare er psykisk. Selv om ikke nødvendigvis kvalmen din blir bedre av det, så gir det kanskje en viss tilfredsstillelse å få ut aggresjonen :)

Skrevet

Har ikke hørt folk si akkurat at det er psykisk.. men nesten like ille er: "Jeg var også kvalm når jeg gikk gravid" og så vet du at personen ikke kastet opp en dag, la på seg 20 kilo og var på jobb til permisjon. Og så slenger de på:"men det er jo ganske vanlig å være kvalm i første, det er ett godt tegn, det er jo lykkekvalme da..det er jo ingen sykdom.." og ikke skjønner de hvor teit de har vært før du er innlagt med intravenøst, gått ned 10 kilo og kaster opp i fanget dems. Mange som har født har så lett for å generalisere. Tror du ikke samme venninna sa når jeg fikk bekkenløsning at hun hadde også hatt vondt i hofta. Og når jeg sa at jeg var på undersøkelse for blodpropp sa hun at det trodde hun også at hub hadde hatt for hun hadde hatt så vondt i benet at.... Hun fikk litt dårlig samvittighet når det viste seg at jeg hadde bloppropp i begge lår.. Pass dere for å tro at alle har det sånn som du hadde det. Graviditeter kan vært vesentlig forskjellige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...