Gå til innhold

13 uker og fantastisk hjertelyd!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde min andre legetime idag og er nå i 13. uke.

Hadde ikke høye forventninger om å få høre hjertelyd idag, men legen tok frem doppleren og ville prøve å høre.

Etter en stund fant han en klar og sterk hjertelyd på 142!!! Utrolig.

Kjenner at det ble litt mer virkelig at jeg virkelig er gravid idag.

Denne følelsen kan jeg leve lenge på...

 

Har vært ufattelig trøtt siste 1,5 uka, og idag fikk jeg vite hvorfor. Jernmangel... Begynte på jerntilskudd idag.

Nå som kvalmen gradvis slipper taket blir det jo lettere å spise litt mer riktig mat. Nå skal jeg bli sunn! :-)

 

God helg alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅH så herlig å få høre hjertelyden!!! jeg husker jeg begynte å grine både en og to ganger av å høre hjertelyden.(litt sippete da) Blir mye mer virkelig at det er et nurk der inne. God helg til deg og nurket! Gleder meg til det er min tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...