NickNoLte Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 gotta be green gotta be blue gotta be violet sky gotte be hurtful gotta be doubtful gotta be everything you like .. da df df
NickNoLte Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2008 det var det ja!!! viste det var SS, eller s¨nn nesten ialefall! takk
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Ikke Scissor Sisters, men MIKA http://www.youtube.com/watch?v=uzA0nG_PurQ
NickNoLte Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2008 ja mika var det!!! Fant ut det i søket....
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Ups,min feil;-) Hvem er det de synger som er så kjent igjen da?
Gulosten™ Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 "Don`t feel like dancing" er vel Scissor Sisters:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå